2

آتش‌سوزی در تیپ ۲۹۲ زرهی تلفات جانی نداشته است

  • کد خبر : 246523
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۸

سرپرست فرمانداری دزفول گفت، آتش‌سوزی در تیپ ۲۹۲ زرهی این شهرستان تلفات جانی نداشته است.

سرپرست فرمانداری دزفول گفت، آتش‌سوزی در تیپ ۲۹۲ زرهی این شهرستان تلفات جانی نداشته است.

به گزارش افق نیوز/ امیر عیسی‌زاده، ‌ سرپرست فرمانداری دزفول گفت: حدود ساعت ۲۱:۱۵ وقوع حریق در زاغه مهمات تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول منجر به انفجار شد که خوشبختانه هم‌اکنون تحت کنترل قرار دارد و هیچ‌گونه صدمات و تلفات جانی در پی نداشته است.

وی افزود: نیروهای آتش‌نشانی برای اطفا و مهار حریق به محل حادثه اعزام شده‌اند و مشغول انجام عملیات مهار هستند اما بابت این آتش‌سوزی نگرانی وجود ندارد.

سرپرست فرمانداری دزفول خاطرنشان کرد: با توجه به نگرانی‌های ما از حوادث احتمالی پس از وقوع این انفجار، از مردم خواسته شد که به محل حادثه نروند.

او تصریح کرد: شنیده شدن صداهای کوچکی پس از وقوع انفجار اولیه طبیعی است اما اکنون هیچ نگرانی وجود ندارد. ترافیک ایجاد شده در اتوبان دزفول- اندیمشک به دلیل تجمع خانوارهای ساکن در منازل سازمانی این یگان نظامی بود که در حال حاضر برطرف شده و تردد روان است.

در همین حال، کیامرث حاجی زاده، مدیرکل مدیریت بحران خوزستان اظهار کرد: آتش‌سوزی تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول هنوز مهار نشده است و هم‌اکنون کلیه نیروهای امدادی و آتش‌نشانی در محل حادثه حضور دارند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر کلیه‌های نیروهای امدادی و خدماتی و آتش‌نشانی در محل حادثه مشغول عملیات مهار و اطفا هستند. خوشبختانه بر اساس گزارش‌های رسیده این حادثه تاکنون هیچ‌گونه تلفات و صدمات جانی در پی نداشته است.

بر اساس اعلام فرماندار دزفول، کلیه منازل در این یگان نظامی تخلیه شده‌اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=246523

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]