2

انحلال خانه سینما ربطی به انتخابات ندارد

  • کد خبر : 24717
  • ۱۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۹

اکثر قریب به اتفاق نمایندگان عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، با انحلال خانه سینما موافق بودند

فاطمه رهبر نماینده مردم تهران در مجلس و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با بیان اینکه خانه سینما مرتکب تخلفات عمده‌ای شده است، اظهارداشت: اکثر قریب به اتفاق نمایندگان عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، با انحلال خانه سینما موافق بودند.

وی با بیان اینکه خانه سینما در چارچوپ نظام و قانون اساسی حرکت نمی‌کرد، افزود: وظایف خانه سینما باید قانون‌مند شوند و البته اگر مشکلات خانه سینما برطرف شود، مجلس مخالفتی با ادامه فعالیت آن نخواهد داشت.

رهبر در واکنش به اظهارات توکلی مبنی بر انتخاباتی خواندن انحلال خانه سینما، گفت: این نوع قضاوت را نمی‌توان قبول کرد؛ اگر قرار باشد در آستانه‌ هر انتخاباتی دست از اصلاح امور کشید، هیچ اقدامی اصلاحی در کشور نباید انجام شود چراکه همه‌ساله در کشور ما انتخابات برگزار می‌شود.

* احمد توکلی نماینده مردم تهران اخیرا تصریح کرده بود: «اینکه وزارت ارشاد پس از سال‌ها فعالیت این خانه به فکر تعیین تکلیف آن افتاده دو دلیل می‌تواند داشته باشد. یک احتمال این است که جریان خاصی که در دولت هستند و از آن تحت عنوان جریان انحرافی یاد می‌شود ممکن است قصد داشته باشد اقشار مختلف را در آستانه انتخابات دلزده کرده و شرایط مشارکت پایین مردم در انتخابات را فراهم کنند.احتمال دوم این است که قصد دارند خانه سینما به دست وزیر ارشاد منحل شود و سپس رئیس جمهور به شکل ناجی وارد صحنه شود و در راستای مقاصد انتخاباتی خود ابقای خانه سینما را اعلام کند».

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=24717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. این اظهارات توکلی که” وزارت ارشاد پس از سال‌ها فعالیت این خانه به فکر تعیین تکلیف آن افتاده دو دلیل می‌تواند داشته باشد. ” از اون حرفاست. همون حرفایی که پسر خاله ی عزیزش آقای لاریجانی اصطلاح “نیت خوانی ” را به برای آن به کار می برد. آقای توکلی که از حضرت علی و خوارج و از این حرفا سخن می گوید. بهتره خودش سعه صدر داشته باشه و عمل کنه. و نیت خوانی نکنه.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر