3

افراد مسئله دار در دستگاه دیپلماسی کشور استفاده نشود

  • کد خبر : 2476
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۰:۱۳

نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در چهارهمین نطق میان دستور امروز بر لزوم حفظ وحدت و حمایت از اصل ولاتی فقیه و عدم بکارگیری افراد مسئله دار و بی کفایت در دشتگاه دیپلماسی تاکید کردبه گزارش افق،  نقوی حسینی صبح امروز چهاردهمین نطق میان دستور خود را در صحن مجلس هشتم قرائت نمود […]

نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در چهارهمین نطق میان دستور امروز بر لزوم حفظ وحدت و حمایت از اصل ولاتی فقیه و عدم بکارگیری افراد مسئله دار و بی کفایت در دشتگاه دیپلماسی تاکید کردبه گزارش افق،  نقوی حسینی صبح امروز چهاردهمین نطق میان دستور خود را در صحن مجلس هشتم قرائت نمود
متن کامل چهاردهمین نطق میان دستور نماینده مردم شهرستانهای ورامین و پیشوا بدین شرح است:
در آخرین روزهای خرداد ماه گرامی می دارم یاد و خاطره حضرت امام (ره) بنیان گذار نظام جمهوری اسلامی و درود می فرستم به ارواح طیبه شهدا، بالاخص شهدای مظلوم قیام پانزده خرداد ۴۲ که شهرستانهای ورامین ، پیشوا و روستای محمدآباد عرب ها در آن قیام با حمایت از رهبریت امام (ره) و محوریت مرجعیت و روحانیت نام خود را در تاریخ انقلاب اسلامی ملت ایران تثبیت کرد. همچنین گرای می دارم یاد و خاطره شهید مصطفی چمران این مرد خدا خادم ملت و سرباز ولایت نظام را که برای همیشه الگوئی برتر از مدیریت متعهد و متخصص از خود بر جای گذاشت.
نمایندگان محترم ملت بزرگ ایران: به خوبی می دانیم که امروز استکبار جهانی با همه امکانات خود در مقابل اسلام ، انقلاب ، نظام و خیزش های ملت های اسلامی صف آرائی کرده اند. امروز شیطان بزرگ که متاسفانه برخی از عنادها و توطئه های او غافلند دنیای کفر را تجهیز و بسیج کرده و با حمایت اسرائیل در مقابل انقلاب و نهضت ایستاده و چنگ و دندان نشان می دهد. امروز انگلیس کثیفاین استعمارگر ژیر که خیانت های او از یاد ملت ها به ویژه ملت ایران هرگز نخواهد رفت تمام تجربه و دانش و امکانات ضد بشری خود را به میدان آورده تا ملت و کشورما را دچار یاس و ناامیدی کند. امروز شیطانک های غربی و منطقه ای که سوابق آنها باعث شرم جامعه بشری است و حتی در سرکوب و به خاک و خون کشیدن مردم خود نیز کوتاهی نمی کنند در پی ایجاد جنگ احزاب علیه اسلام ، انقلاب  منظام جمهوری اسلامی هستند در چنین شرایطی باید به چند نکته توجه کنیم:
۱- تاریخ ایران مملو از نهضت ها ف قیام ها ، انقلاب ها و مبارزات است در دو قرن اخیر بارها و بارها ملت ایران علیه دیکتاتوری و استبداد داخلی و استعمار خارجی قیام کرده اند و هزینه سنگینی داده اند. مشروطیت و جنبش ملی شدن نفت نمونه های بارز آن هستند. اما کلیه این نهضت ها و قیام ها در نهایت منجر به حکومت استبدادی و سلطه خارجی شده است تنها نهضت و مبارزاتی که مستقل و برمحور اسلام ناب محمدی و آموزه های قرآنی آغاز شد، ادامه یافتو ژیروز شد و انشاء الله به قیام قائم آل محمد متصل خواهد شد ، انقلاب اسلامی است و همه به خوبی می دانیم که علت العلل استقلال ،پیروزی ، دوام و بقا آن محوریت اصل ولایت فقیه و رهبریت روحانیت و مرجعیت بوده و هست.
اگر نبود اصل ولایت فقیه در جریان شکل گیری نهضت ف ادامه مبارزه ، پیروزی انقلاب و تشکیل نظام و مدیریت کشور تاکنون ، صدها جریان منحرف و معاند انقلاب و نظام را با شکست و بن بست روبرو کرده بودند.
پس شرع ، عقل تجربه و مصلحت حکم می کند که همه باهم و با تمام وجود نسبت به حفظ تقویت و استحکام اصل ولایت فقیه تلاش کنیم تا اسلام انقلاب نظام عزت و استقلال ملت ایران بماند. اصل ولایت فقیه است که ملت و نظام و کشور را از حاکمیت دیکتاتوری و استبداد داخلی و سلطه و غارت خارجی حفظ خواهد کرد.
۲- وحدت کلمه رمز پیروزی نهضت و انقلاب است و قطعاً رمز دوام و ماندگاری ان نیز هست. بنابراین برکلیه نیروهای دلسوز انقلاب واجب است در اظهار نظرها ، مکاتبات ، موضع گیری ها و اقدامات خود وحدت کلمه را محور قرار دهند. در این شرایط حساس کشور هرگونه اقدام و اظهار نظری که موجب تضعیف وحدت کلمه نیروهای انقلاب و آحاد مردم گردد ف خیانت به نظام و انقلاب و کشور است. پرداختن به مسادل حاشیه ای و کوئبیدن بر طبل تفرقه و ایجاد زمینه های درگیری و کشمکش های بی حاصل از سوی هر جریان ، هر کس و هر جایگاهی ظلم در حق اسلام ، نظام و ولایت است.
در چنین شرایطی شرع، عقل و مصلحت حکم می کند وحدت کلمه را حفظ کنیم
۳- مقام معظم رهبری با تحلیلی دقیق که ناظر بر شرایط بین المللی و مسائل داخلی بود ، امسال را به نام جهاد اقتصادی نام گذاری کردند. بطور قطع و یقین عدم ژرداختن به جهاد اقتصادی در کورانکشمکش های انحرافی در حال فراموشی است به همین جهت آثار آن هم در حوزه بین الملل و هم در حوزه داخلی در حال بروز و ظهور است. شرایط اقتصادی سخت در حوزه های صنعت، کشاورزی و دامپروری آرام آرام خود را نشان می دهد. صنعتگران نگران هستند. حوزه کشاورزی با تهدیدات جدی روبرو است. شرایط دامپروری کشور هم دامپروری گوشتی و هم دامپروری لبنی به شدت نگران کننده است. حوزه مالی و پولی و امور گمرکی کشور نیازمند برخوردی جهادگونه است و الا واردات بی رویه تولید داخلی را نابود خواهد کرد.و افزایش بی رویه قیمت نهاده های دامی ، دامپروری را دچار خسارت شدید کرده است. آیا می توان برای تولید هر لیتر شیر بیش از ششصد تومان هزینه کرد و آنرا چهارصد تومان فروخت؟
وام های سنگین حوزه کشاورزی ، دامپروری و صنعت با نرخ سود بالای ۱۷ درصد ، کلیه واحد های تولیدی را در معرض تعطیلی و تملک قرار داده است.
همه موارد فوق نیازمند پرداختن به جهاد اقتصادی است.
لذا آحاد مردم و رهبری انتظار دارند کلیه دستگاهها و نهاد های مسئول به ویژه دولت و مجلس به حل مشکلات اقتصادی مردم بپردازند و با تبیین ابعاد جهاد اقتصادی راه را بر حل مشکلات اقتصادی هموار سازند.
۴- سیاست خارجی و دستگاه دیپلماسی کشور در شرایط کنونی بین المللی و منطقه ای رسالتسنگینی دارد. حضور فعال در تحولات اخیر منطقه ، شناخت توطئه ها و برنامه های دشمنان انقلاب اسلامی و اقدامات لازم جهت خنثی نمودن آنها ، جلوگیری از ورود محقق ویژه کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل متحد که یک حرکت کاملاً سیاسی و در جهت منافع آمریکاست پرهیز از موازی کاری و به کار گیری افراد مسئله دار و بی صلاحیت در حوزه دیپلماسی کشور از جمله ضرورت های توجه جدی سیاست خارجی و دستگاه دیپلماسی است. از هیات محترم رئیسه مجلس دهم می خواهم طرح قطع رابطه با انگلیس را در دستور کار قرار دهند.
در پایان به چند نکته مهم حوزه انتخابیه اشاره می کنم:
۱- وزارت راه و دولت محترم انتظار دارم نسبت به آغاز عملیات اجرائی احداث بیمارستان یکصد تختوابی قرچک که از مصوبات سفر دوم هیات محترم دولت است اقدام نماید و راه اندازی بیمارستان پیشوا را تسریع نماید.
۳- از وزارت نیرو انتظار دارم نسبت به تامین آب کشاورزی دشت ورامین و پیشوا از طریق افزایش خروجی سد ماملو و تکمیل تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران اقدام نماید.
۴- از وزارت جهاد کشاورزی انتظار دارم نسبت به جلوگیری از افزایش قیمت نهاده های دامپروری به ویژه جو و سویا و علوفه اقدام نماید.
۵- از وزارت بازرگانی انتظار دارم نسبت به واقعی کردن قیمت شیر و مواد لبنی و همچنین آغاز عملیات اجرائی منطقه ویژه اقتصادی شهرستان ورامین که از مصوبات سفر دوم هیات محترم دولت است اقدام نماید.
۶- از وزارت کشور و دولت محترم انتظار دارم تصویب  فرمانداری قرچک را تسریع نماید
در پایان از دولت محترم به جهت تصویب فرمانداری پیشوا ، تصویب فرمانداری ویژه شهرستان ورامین تقدیر و تشکر می کنم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2476

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر