4

آگاهی مردم نسبت به اهداف جریان فتنه

  • کد خبر : 2481
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۸:۵۳

حمیدرضا ترقی گفت: سخنرانی رهبر انقلاب در ۲۹ خرداد ۸۸ مرز میان جریانهای قانونمدار و قانون گریز را مشخص کرد و موجب شد تا عناصری که به فصل الخطابی رهبر معظم انقلاب تن ندادند در دیدگاه مردم افشا شوند. حمیدرضا ترقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سالروز خطبه تاریخی رهبر معظم انقلاب […]

حمیدرضا ترقی گفت: سخنرانی رهبر انقلاب در ۲۹ خرداد ۸۸ مرز میان جریانهای

قانونمدار و قانون گریز را مشخص کرد و موجب شد تا عناصری که به فصل الخطابی رهبر معظم انقلاب تن ندادند در دیدگاه مردم افشا شوند.

حمیدرضا ترقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سالروز خطبه تاریخی رهبر معظم انقلاب در ۲۹ خرداد ۸۸ گفت: سخنرانی رهبر انقلاب در آن مقطع، فصل الخطاب اختلاف و درگیری بود و آیت الله العظمی خامنه ای در آن سخنرانی دیدگاهها و برداشت های خود را نسبت به مسائل جاری کشور نشان دادند.

وی افزود: ایشان در این خطبه ها در خصوص قانون گریزی و ظلم برخی از خواص نسبت به نظام اسلامی سخنان جامعی ایراد نمودند، به شکست خوردگان در انتخابات فرصت دادند تا به آغوش ملت بازگردند و با پذیرش قانون اجازه ندهند دشمن از حوادث بعد از انتخابات علیه کشورمان سواستفاده کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه سخنرانی رهبر انقلاب مرز میان جریانهای قانونمدار و قانون گریز را مشخص کرد، افزود: این موضوع موجب شد تا عناصری که به فصل الخطابی رهبر معظم انقلاب تن ندادند در دیدگاه مردم افشا شوند و همچنین موجب شد تا خواص بی بصیرت از اشخاص با بصیرت تفکیک شوند.

معاون امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی در خصوص تاثیر سخنان رهبر انقلاب در خنثی سازی توطئه های دشمنان گفت: این سخنان موجب شد تا مردم نسبت به اهداف جریان فتنه آگاهی پیدا کنند و اجازه ندهند برخی عناصر دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی کودتا کنند.

ترقی تاکید کرد: شاهد بودیم بعد از خطبه رهبر انقلاب نظام و انقلاب در یک روند منطقی از فتنه عبور کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر