2

واکنش پیام صادقیان به جنجال دختر دورگه ترکیه‌ای + تصویر

  • کد خبر : 248523
  • ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲

من نوروز را در ترکیه به سبک و سیاق کشورم گذراندم.

من نوروز را در ترکیه به سبک و سیاق کشورم گذراندم.
پیام صادقیان واکنش پیام صادقیان به جنجال دختر دورگه ترکیه‌ای + عکس

افق نیوز به نقل از روزنامه قانون، خواهش می کنم برای من حاشیه درست نکنید، نه آن دختر را می شناسم و نه دوست دارم بشناسم. من نوروز را در ترکیه به سبک و سیاق کشورم گذراندم. مردم ایرانی مقیم ترکیه سنت زیبای نوروز را به شکل خوبی به جا می آورند و من هم در این مدت همراه با سایر هم تیمی هایم از این فضا لذت می بردیم. خواهش می کنم برای من حاشیه نسازید !

 

در ایام نوروز، یک خانم ایرانی اهل ترکیه، ویس هایی از او رو کرد که در نوع خود عجیب بود. این خانم که ظاهراً زیادتر قصد جذب فالوور را داشت، ویس های پیام صادقیان را رو کرد که او را عشق خود خوانده بود. این خانم در چند ویدئولایو حرف های تندی علیه صادقیان زد و از این گفت که حتی رابطه شان جدی شده بود چرا که پیام با برادر این خانم هم حرف زده است. درست یا غلط، این ماجراها برای صادقیان خیلی دردسرساز شد و حتی یکی از خواننده های معروف زیرزمینی هم برای حل مشکل پا پیش گذاشت.

اما پرحاشیه کشورمان و عضو باشگاه عثمانلی اسپور در رابطه با این اتفاق و دیدار حساس تیمش مقابل فنرباغچه حرف می زند.

 

*در مورد شرایط خودت و تیم عثمانلی اسپور بگو.
شرایط تیم ما بسیار خوب است. به لحاظ فنی شرایط خوبی داریم و برای بازی بزرگ مان مقابل فنرباغچه از هر لحاظ شرایط ایده آلی داریم.

*چرا در بازی قبلی تیمت حضور نداشتی؟
قبل از دیدار قبلی عثمانلی در یکی از تمرینات برخوردی با یکی از بازیکنان هم تیمی ام در حین تمرین داشتم، به همین دلیل کمی آسیب دیدم و پس از مشورتی که با کادر فنی مان داشتم، تصمیم گرفتم در بازی قبلی بازی نکنم تا سرحال و آماده برای بازی با فنرباغچه آماده باشم.

*به گلزنی و دادن پاس گل مقابل فنرباغچه فکر کرده ای؟
فنرباغچه، بشیکتاش و گالاتاسرای بزرگترین تیم های ترکیه هستند و گلزنی مقابل آنها لذتبخش است، به همین دلیل من هم تمام تلاشم را انجام می دهم مقابل فنرباغچه گل بزنم یا پاس گل بدهم.

*در خصوص دیدار تیم ملی مقابل ترکیه حرف و حدیث خاصی در رسانه های ترکیه مطرح نشده؟
نه، صحبت جدیدی مطرح نشده است.

*نوروز را در ترکیه چطور گذراندی ، از حواشی که دختر مدل ایرانی در ترکیه برای تو ایجاد کرد هم صحبت کن.
خواهش می کنم برای من حاشیه درست نکنید، نه آن دختر را می شناسم و نه دوست دارم بشناسم. من نوروز را در ترکیه به سبک و سیاق کشورم گذراندم. مردم ایرانی مقیم ترکیه سنت زیبای نوروز را به شکل خوبی به جا می آورند و من هم در این مدت همراه با سایر هم تیمی هایم از این فضا لذت می بردیم. خواهش می کنم برای من حاشیه نسازید !

*بگذریم، بازی های پرسپولیس را در چند مدت اخیر دنبال کردی؟
بله، همیشه بازی های تیم محبوبم را دنبال می کنم و از قطعی شدن صعود پرسپولیس به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا واقعاً خوشحال شدم.

*پرسپولیس قادر است امسال به فینال این رقابت ها راه پیدا کند؟
برانکو مربی خوبی است و بازیکنان خوب و باتجربه ای را هم در پرسپولیس در اختیار دارد. به نظرم بازی با سیستم ۲-۴-۴ لوزی روشی ایده آل برای سرخپوشان است؛ سیستمی که بازیکنان قرمزپوش به آن تقریباً عادت کرده اند و بازی با این روش شانس موفقیت پرسپولیس را بالاتر می برد.

*پرسپولیس مقابل السد قادر به جبران شکست دور رفت خواهد بود؟
پرسپولیس تیم خوبی است و مقابل صدهزار هوادار و با همراهی دعای خیر میلیون ها ایرانی حتماً قادر است از سد تیم السد بگذرد و ان شاءا… به عنوان تیم صدرنشین پا به مرحله بعدی بگذارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=248523

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر