5

حزب الله و گروه های متحد آن سکان هدایت دولت لبنان را به دست می گیرند

  • کد خبر : 2488
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۹:۰۲

رئیس کمیته امور خارجه کنگره آمریکا با هشدار نسبت به گسترش نفوذ ایران در لبنان، خواستار توقف کمک های مالی به بیروت شد. رز لتینن با اشاره به تشکیل دولت جدید لبنان با محوریت متحدان حزب الله لبنان گفت رشد و پیشرفت مصالح ایران در لبنان، زنگ خطری برای آمریکاست. دولت باید هر چه سریع […]

رئیس کمیته امور خارجه کنگره آمریکا با هشدار نسبت به گسترش نفوذ ایران در لبنان، خواستار توقف کمک های مالی به بیروت شد.
رز لتینن با اشاره به تشکیل دولت جدید لبنان با محوریت متحدان حزب الله لبنان گفت رشد و پیشرفت مصالح ایران در لبنان، زنگ خطری برای آمریکاست. دولت باید هر چه سریع تر کمک های مالی به بیروت را که در سال گذشته به ۲۳۰ میلیون دلار رسید متوقف کند.
به گزارش دیلی استار لبنان، این مقام کنگره آمریکا همچنین گفت: «حزب الله و گروه های متحد آن سکان هدایت دولت لبنان را به دست می گیرند و شاید از سالیان دراز کمک های ایالات متحده به این کشور و به ارتشش سود ببرند. ایالات متحده باید هر چه سریع تر کمک به دولت لبنان را قطع کند. ما نمی توانیم اشتباهات گذشته را برگردانیم ولی می توانیم از آنها درس بگیریم و از دلارهای مالیاتی مردم خود محافظت کنیم که بیهوده فرستاده نشوند. اکنون زمان آن رسیده که وزارت خارجه آمریکا به جای اندیشیدن به خوشامدگویی به حزب الله و شریکانش، به فکر مصلحت خودمان باشد.»
این عضو کنگره می گوید نگران ۷۰۰ میلیون دلار کمکی است که آمریکا از سال ۲۰۰۵ برای تقویت ارتش لبنان اختصاص داده و اکنون ممکن است تمام آن تجهیزات نظامی به دست حزب الله لبنان بیفتد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر