2

تارتار: شرافت خود را نشان دادیم/ فریادشیران: وزیر نفت چه‌کاره است که فوتبال را نخواهد؟!

  • کد خبر : 249741
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: می‌گفتند پبا توجه به اینکه تیم ما و نفت مربوط به شرکت‌های نفتی هستند، شاید در این بازی اتفاقاتی بیفتد اما خوشحالم که این گونه نشد و شرافت‌مان را نشان دادیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: می‌گفتند پبا توجه به اینکه تیم ما و نفت مربوط به شرکت‌های نفتی هستند، شاید در این بازی اتفاقاتی بیفتد اما خوشحالم که این گونه نشد و شرافت‌مان را نشان دادیم.
مهدی تارتار بعد از پیروزی سه بر صفر برابر نفت تهران در نشست خبری گفت: خوشحالم که آخرین بازی‌مان در شهر جم با پیروزی به پایان رسید. ما در نیم فصل دوم به هواداران‌مان بدهکاریم. در بیرون از خانه پیروز شده بودیم اما در شهر خودمان نتوانستیم پیروز شویم.
به گزارش نامه نیوز، وی ادامه داد: قبل از بازی به بازیکنانم گفتم باید با خاطره‌ای خوش آخرین بازی‌مان را در این فصل در شهر جم به پایان برسانیم. خوشحالم که توانستیم دل هواداران‌مان را شاد کنیم. چه من باشم چه نباشم. این تیم متعلق به این شهر و این استان است و باید مثل یکی دو سال گذشته همیشه حمایت شود.
تارتار ادامه داد: این بازی کاملا یک طرفه بود. نفت با توجه به اینکه به پیروزی نیاز داشت با دو مهاجم بازی را شروع کرد. هر تیمی که برابر ما با ترکیبی باز بازی کند، دچار مشکل می‌شود. این موضوع را از اول فصل نشان دادیم. همه تیم‌ها در جم برای نباختن بازی می‌کردند اما امروز نفتی که برای پیروزی آمده بود دیدید چگونه دچار مشکل شد. به تمام بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم که شرافتمندانه بازی کردند هرچند که از نظر مالی این روزها شرایط خوبی ندارند. آن‌ها از قبل از عید تا به امروز هیچ دریافتی نداشته‌اند. در شرایط اقتصادی این روزهای کشورمان واقعا سخت است که بدون پول کار کنیم و نتیجه بگیریم اما بچه‌های ما نشان دادند که در روزهای سخت هم شرافتمندانه بازی می‌کنند.
سرمربی پارس جنوبی گفت: خوشحالم که حقانیت‌مان را ثابت کردیم. خیلی‌ها می‌گفتند که با توجه به اینکه تیم ما و نفت مربوط به شرکت‌های نفتی هستند، شاید در این بازی اتفاقاتی بیفتد. خوشحالم که این گونه نشد و ما شرافت‌مان را نشان دادیم. حق تیم‌های دیگر برای ما خیلی مهم است.
تارتار در مورد ادامه همکاری‌اش با پارس هم بیان کرد: این شغل من است و نمی‌خواهم دروغ بگویم. من پیشنهاداتی از دیگر تیم‌ها دارم اما اولویت اول من فعلا پارس جنوبی جم است چون همه برای این تیم زحمت کشیده‌ایم و خون دل خوردیم تا تیم به اینجا برسد.
ناصر فریادشیران مربی نفت تهران نیز در نشست خبری ضمن تبریک به پارس جنوبی و طرفدارانش گفت: ۸ هفته بود که نباخته بودیم، ولی متاسفانه تیم از سال‌های گذشته شرایط بحرانی داشته است. در دولت احمدی نژاد تصمیم گرفته شد تیم به اراک برود؛ تصمیمات اشتباهی در هیئت دولت در سال ۸۹ گرفته شد؛ همان سالی که شاهین بوشهر را در دقایق پایانی بردیم و در لیگ برتر ماندیم.
فریاد شیران تصریح کرد: تیم نفت جان گرفت و در آسیا هم تا مراحل خوبی بالا رفت. در فصل دومی که منصوریان بود وزارت نفت بودجه نداد، امکانات کم شد و حتی تیم نمی توانست هزینه های روزانه خود را تامین کنند. در این دولت به وزیر نفت و وزیر ورزش نامه نوشتند که این تیم باید به انزلی برود؛ تیمی که این همه بازیکن تولید کرده و حتی در تزریق بازیکن با استقلال و پرسپولیس رقابت می‌کرده است. فصل قبل قهرمان جام حذفی شدیم، اما سه فصل است که نفت صاحب ندارد. نماینده مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر هم خواب هستند؛ نمی‌دانم چه کسی باید به کمک نفت بیاید؟
مربی نفت گفت: افاضلی ۸ هفته نباخت؛ با پرسپولیس، گسترش فولاد و پیکان مساوی کردیم و تراکتور را شکست دادیم. مقابل تیم‌های بالای جدول نتایج خوبی گرفتیم اما متاسفانه حمایت نشد. چندین سرمربی عوض کردیم، اما تیم خوب بسته نشده بود. بازیکنان با تجربه‌ای بودند که خوب کار کردند اما بازیکنان جوانی داشتیم که نیاز به تمرینات بیشتری داشتند.
فریادشیران ادامه داد: عده‌ای فقط دنبال نابودی نفت بودند؛ افراد ناشی در هیئت مدیره قبلی و دولت قبلی بودند که می‌خواستند تیم را به قم بفرستند؛ تیمی که اینطور آشوب دارد، این همه مالک و سرمربی عوض می کند، باید هم سقوط کند. مگر می شود دوماه نامه انتقال در کارتابل بماند؟ همه امضا کردند اما این آقا امضا نکرد. قبل از عید قرار بود امضا شود تا مالک تکلیف خودش را بداند. این اتفاقات برای هر تیمی بیفتد سقوط می کند. مالک جدید می‌گفت شاید سرنوشت من هم مانند گلرخسار شود. هرچه ما سعی می‌کردیم به بازیکنان آرامش دهیم تا آرام شوند، اما مشکلات اجازه نمی‌داد. همه دست به دست هم دادند؛ نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر فقط برای تبلیغات از فوتبال استفاده می کنند.
مربی نفت تصریح کرد: وزیر نفت چه کاره است که می گوید من فوتبال نمی خواهم؟ مگر می‌شود بگوییم سرمایه اجتماعی جامعه را نمی خواهیم؟ پارس جم و نفت آبادان هم این مشکلات را دارند. متاسفانه قانون مسخره‌ای در مجلس تصویب شد که باشگاه‌ها نمی توانند از بودجه دولتی استفاده کنند. پرسپولیس و استقلال از سوی هواداران کمک می شوند؛ تیم های لیگ یک را پول می‌دهند اما به تیم‌های لیگ‌برتر پول نمی دهند. پس چه کسی باید به بخش خصوصی کمک کند. اگر فوتبال همینطور پیش برود بیشتر باشگاه‌ها مشکل مالی خواهند داشت. تمام تیم‌ها از منابع دولتی استفاده می کنند اما به ما نمی‌دهند.
وی افزود: مقصر اصلی سقوط نفت وزیر نفت است؛ فقط به خاطر اینکه مشکل ممنوع الخروجی‌ اعضای مجمع نفت حل شود گفتند تیم را به بخش خصوصی واگذار کنیم. مالک جدید باشگاه ۶ میلیارد و هشتصد میلیارد تومان بدهی مالیاتی را پرداخت کرد، اما چرا تیم را به نامش نکردند؟
فریادشیران درباره دریافتی‌های بازیکنان نفت گفت: فکر می‌کنم حدود ۳۰ درصد دریافتی داشته‌ایم؛ سهم ۳ مالک که هرکدام ۱۰ درصد پرداخت کردند. امروز یکی از بدترین روزهای زندگی من است شرایط بازیکنان به خاطر بلاتکلیفی و عدم پرداخت ها بد بود و تیم رفته رفته سیر نزولی را طی کرد. در ۸ هفته‌ای که نتیجه گرفتیم اگر پرداخت ها انجام می شد، بچه ها شرایط بهتری داشتند. اعضای مجمع هیئت مدیره باشگاه، همراه وزیر نفت حکم سقوط این تیم را امضا کردند. بیژن تاجیک از افرادی بود که انتخابات اشتباهی داشت اگر بعد از قهرمانی سال گذشته در جام حذفی تصمیمات درستی گرفته می‌شد شرایط بهتری داشتیم، اما انتخابات اشتباه باعث شد از حضور در لیگ قهرمانان آسیا هم محروم شویم.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=249741

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر