5

حسینی: تقاضای ۴ بانک خارجی برای ورود به ایران

  • کد خبر : 25
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۶

وزیر امور اقتصادی و دارایی از تقاضای ۴ بانک خارجی برای ورود به ایران خبرداد. به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی سید شمس‌الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: تقاضای تاسیس ۴ بانک خارجی برای ورود به ایران درحال مذاکره با سرمایه گذاران است. حسینی درباره ملیت سرمایه گذاران گفت: این چند […]

وزیر امور اقتصادی و دارایی از تقاضای ۴ بانک خارجی برای ورود به ایران خبرداد. به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی سید شمس‌الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: تقاضای تاسیس ۴ بانک خارجی برای ورود به ایران درحال مذاکره با سرمایه گذاران است.
حسینی درباره ملیت سرمایه گذاران گفت: این چند سرمایه‌گذار از کشورهای همسایه، حوزه خلیج فارس و یک کشور اروپایی هستند که البته اصرار دارند، تا با تاسیس بانک در ایران به این حوزه ورود پیدا کنند.
وزیر اقتصاد سرمایه ابتدایی این سرمایه گذاران را برای تاسیس بانک در ایران بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون دلار اعلام کرد و گفت: حضور بانک‌های خارجی در ایران به منزله بی تاثیری تحریم‌ها است و نشان می دهد تلاش تحریم کنندگان خارجی برای عقب نگه داشتن اقتصاد ایران بی نتیجه مانده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=25

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر