3

اسامی سران مفاسد اقتصادی کشور به قوه قضاییه ارسال شده است

  • کد خبر : 250035
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۸:۴۱

رئیس مجمع نمایندگان استان و فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: ۳۱ نفر در کشور جزء سران مفاسد اقتصادی هستند که اسامی آنها به دستگاه قضا داده شده است.
 

خبرگزاری فارس: اسامی سران مفاسد اقتصادی کشور به قوه قضاییه ارسال شده است

به گزارش افق نیوز/ امیر خجسته در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان همدان با بیان اینکه مجمع نمایندگان با وحدت پیش می‌رود، اظهار کرد: با وجود اینکه دلار به سختی به کشور وارد می‌شود اما امسال تحول خوبی در بودجه استان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه مدیران اگر بخواهند کاری را پیگیری کنند حتماً به نتیجه می‌رسد، ادامه داد: پیگیری حرف اول را در مجمع نمایندگان و مجمع استان می‌زند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به اینکه پروژه‌های همدان همه به حرکت درآمده است، بیان کرد: سال ۹۷ سال بسیار خوب و پرخیر و برکتی است.

وی با اشاره به اینکه امسال دو رویداد گردشگری همدان ۲۰۱۸ را برگزار خواهد شد و همدان در سکوی تبلیغات بین‌المللی قرار می‌گیرد، افزود: با برگزاری این دو رویداد همدان از حالت رکود و سکوت در حوزه گردشگری خارج می‌شود.

خجسته با بیان اینکه توسعه گردشگری آینده همدان را تضمین می‌کند، تصریح کرد: گردشگری اشتغال پایدار را در پی دارد و هر گردشگر هشت شغل ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه رویداد گردشگری همدان ۲۰۱۸ همدان را به سرعت به سمت توسعه پایدار پیش می‌برد، یادآور شد: ۱۵ هتل در همدان در حال ساخت است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به برگزاری پروازهای تهران ـ همدان و بین‌المللی بودن فرودگاه همدان ادامه داد: با راه‌اندازی راه‌آهن در همدان انقلاب ریلی رخ داده است.

وی با بیان اینکه مقرر بود که بعد از عید پروژه راه‌آهن همدان ـ ملایر اجرایی شود اما انجام نشد که در نهایت استیضاح وزیر را آغاز کردیم، افزود: همدان با تمام زیبایی‌های خدادادی در حال تبلیغ است.

خجسته با بیان اینکه در آینده توریست گردشگری و سلامت به همدان خواهد آمد، افزود: همدان در آینده درخشش بین‌المللی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه با آقای ظریف جلسه خواهیم داشت تا همه کنسولگری‌ها و سفارت‌ها برای تبلیغ همدان بسیج شوند، ادامه داد: تحولات همدان خوب بوده اما باز هم تلاش می‌خواهد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه مدیران نباید بگویند پول نیست بلکه باید برای گرفتن اعتبار پیگیری کند، بیان کرد: یکی از مسائلی که پیگیری شده سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه بوعلی است.

وی با اشاره به اینکه رینگ سوم همدان باید عملی شود و مدیران اجازه ندهند هر کسی هر حرفی را بزند، تصریح کرد: استاندار رینگ سوم را می‌خواهد رینگ سوم موضوع کلان‌شهر شدن همدان است، این حرف‌ها چیست که برخی می‌زنند؟ همدان نیاز به رینگ سوم دارد و شهردار در حال پیگیری است.

خجسته تأکید کرد: در طرح جامع و طرح تفصیلی این کار انجام می‌شود و رینگ سوم لازمه شهر است و باید عملی شود.

وی با بیان اینکه در رابطه با معیشت مردم با بیان اینکه یک هزار و ۵۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه در دست مردم قرار دارد که این سرمایه سرگردان است و نمی‌دانند کجا ببرند، افزود: این سرمایه سرگردان به هر قسمتی برود در آن قسمت بحران ایجاد می‌کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به افزایش قیمت ارز یا ۶ هزار تومان افزود: افزایش قیمت دلار نگران‌کننده بود و فشار سنگینی روی دوش قشر حقوق‌بگیر ایجاد شد و استخوان‌های مردم زیر فشار اقتصادی و گرانی خرد می‌شود.

وی با بیان اینکه دلار به قیمت ۴۲۰۰ تومان رسید اما قیمت‌ها ۵۰ درصد افزایش داشت، بیان کرد: ما این وضعیت را از مسؤولان اقتصادی کشور قبول نمی‌کنیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به اینکه مردم نباید آسیب ببینند، یادآور شد: بانک مرکزی باید جوابگو باشد، رئیس بانک مرکزی باید جوابگو باشد.

وی با اشاره به موسسات غیرمجاز مالی و اتفاقات حاصل از این موسسات افزود: چرا موسسات غیرمجاز کار می کنند؟ ریگی را در آسمان می‌گیریم چرا نمی‌توانیم بانک‌ها را مدیریت کنیم؟

خجسته ادامه داد: مؤسساتی مانند کاسپین، فرشته و وحدت ایرانیان سپرده‌های مردم را بردند و ۲۰ هزار میلیارد تومان پول گذاشتیم تا بتوانیم مشکل را حل کنیم.

وی با بیان اینکه با سرمایه و روح و روان مردم بازی نکنید، بیان کرد: بی‌عرضگی در کشور قابل قبول نیست.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به اینکه ۳۱ نفر در کشور سران مفاسد اقتصادی هستند و اسامی به دستگاه قضا داده شده است، افزود: باید گلوگاه مفاسد اقتصادی گرفته شود.

وی با بیان اینکه ۶ هزار و ۴۷۱ خودرو قاچاق وارد کشور شده است، تصریح کرد: از سوزن تا قطعات خودرو وارد کشور می‌شود این‌گونه می‌توان کالای داخلی را تقویت کرد؟

خجسته با بیان اینکه دولت به طرف کوچک‌سازی می‌رود و باید جذب سرمایه‌گذار داشته باشیم، چراکه همدان بکر است، افزود: باید سرمایه‌گذار داخلی و خارجی جذب کنیم و تحول همدان بعد از گردشگری جذب سرمایه‌گذاری ملی و بین‌المللی است.

وی با تأکید بر اینکه باید پروژه‌ها را به بخش خصوصی واگذار کنیم، افزود: بزرگ‌ترین پالایشگاه کشور در همدان ساخته خواهد شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به اینکه ۳۱ نفر در کشور جزء سران مفاسد اقتصادی کشور هستند و اسامی آنها به دستگاه قضا داده شده است، گفت: باید گلوگاه مفاسد اقتصادی گرفته شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=250035

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر