1

بازیکنان پرسپولیس با تمدید قرارداد وفاداری‌شان را به هواداران نشان دهند

  • کد خبر : 250382
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، بازیکنان با تمدید قراردادشان با باشگاه وفاداری‌شان را به تیم و هواداران نشان می‌دهند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، بازیکنان با تمدید قراردادشان با باشگاه وفاداری‌شان را به تیم و هواداران نشان می‌دهند.
محمد پنجعلی بازیکنان پرسپولیس با تمدید قرارداد وفاداری‌شان را به هواداران نشان دهند

افق نیوز و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمد پنجعلی در خصوص دومین قهرمانی پی‌درپی پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس مستحق‌ترین تیم برای قهرمانی بود. با توجه به فراز و نشیب‌هایی که در طول فصل پیش آمد و تیم چند مهره‌اش را از دست داد، اما در کل انسجامش را حفظ کرد و تحت تأثیر حواشی قرار نگرفت. این یک حُسن بود که مجموعه باشگاه تحت تأثیر حواشی قرار نگرفت. در نهایت اختلاف امتیاز بین پرسپولیس و رقبا نشان می‌دهد که سرخپوشان از لحاظ کیفی هم برترین تیم فصل بودند.

 

وی در خصوص شرایط پرسپولیس و محرومیت این تیم از نقل‌وانتقالات و موفقیت سرخپوشان در فصل آینده تصریح کرد: ببینید کار خیلی سخت است. ابتدا باید به فکر مرحله پیش روی لیگ قهرمانان باشیم، چون سطح بازی‌های آسیایی خیلی بالاتر از لیگ ایران است. ان‌شاءالله بعد از  موفقیت در این دو بازی پیش رو، تیم به فکر مسابقات فصل بعد لیگ برتر و مراحل بالاتر لیگ قهرمانان باشد. آقای گرشاسبی هم قول‌های مساعدی در مورد حل شدن محرومیت پرسپولیس از نقل‌وانتقالات داده است و من خیلی امیدوارم که محرومیت پرسپولیس برطرف شود.

 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره تمدید قرارداد بازیکنان و اینکه برخی از آنها این کار را به انتهای فصل موکول کردند، اظهار داشت: آنچه مسلم است بازیکنان شرایط را می‌دانند و من معتقدم که بازیکنان در نهایت رضایت می‌دهند و در پرسپولیس می‌مانند، چون پرسپولیس ناخواسته درگیر این مشکلات شده است و بازیکنان هم با تمدید قراردادشان وفاداری‌شان را به تیم و هواداران نشان می‌دهند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=250382

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر