2

استقلال هافبک محور است/ چنین جشنی در فوتبال ایران ندیده بودم!

  • کد خبر : 250583
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: خط میانی آبی پوشان عملکرد قابل قبولی داشته و می توان گفت هافبک‌های این تیم محور اصلی استقلال هستند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: خط میانی آبی پوشان عملکرد قابل قبولی داشته و می توان گفت هافبک‌های این تیم محور اصلی استقلال هستند.
جشن قهرمانی استقلال(جام حذفی) استقلال هافبک محور است/ چنین جشنی در فوتبال ایران ندیده بودم!

افق نیوز/ ستار همدانی در خصوص قهرمانی آبی پوشان در جام حذفی گفت: استقلال نمایش خوبی ارائه نداد اما این موضوع را می توان از چند زاویه نگاه کرد. تیم خونه به خونه بعد از مشکلاتی که در لیگ یک برایش بوجود آمده بود در این دیدار بدنبال اثبات خود بود. آنها می دانستند که این بازی زنده پخش خواهد شد. تمام ایران و حتی خارج از کشور نیز شاهد این دیدار هستند. بنابراین بدنبال این بودند تا حقانیت خود را ثابت کنند  و نشان دهنده که می توانستند در لیگ برتر حضور داشته باشند.

 

وی گفت: بازیکنان خونه به خونه انگیزه زیادی برای برد داشتند. خوب بازی کردند و مقابل استقلال دست و پا بسته نبودند. آنها توانسته بودند تا قبل از دیدار برابر استقلال چند تیم لیگ برتری را هم حذف کنند.

 

همدانی در خصوص عملکرد استقلال هم افزود: آبی پوشان از زمان حضور شفر در این تیم بازی های خوبی از خود ارائه داده بودند اما اعتقاد دارم در این بازی خوب نبودند آن هم به دلیل اینکه بازیهای سختی را پشت سر گذاشته و دو دیدار حساس را در ۱۰ روز آینده باید برابر ذوب آهن انجام دهند.

 

وی تاکید کرد: شاید به همین دلیل بود که استقلال مقابل خونه به خونه خوب بازی نکرد. فشار روانی و جسمی، خستگی و نداشتن نشاط کافی باعث شد تا استقلال در ایجاد موقعیت کم بیاورد البته خط هافبک این تیم عملکرد قابل قبولی داشته و با توجه به بازیکنانی مانند جباروف، شجاعیان و ابراهیمی استقلال هافبک محور شده است و نبود یکی از آنها می تواند در روند تیمی استقلال تاثیر بگذارد اگر چه آبی پوشان در مجموع عملکرد خوبی داشتند اما نتوانستند بازی همیشگی خود را برابر خونه به خونه انجام دهند.

 

پیشکسوت استقلال در خصوص دو دیدار رفت و برگشت آبی پوشان برابر ذوب آهن اصفهان گفت: استقلال باید روز دوشنبه یک بازی حساس را مقابل ذوب آهن در دور رفت برگزار کند. هر دو تیم شایسته هستند نتایج خوبی بدست آوردند اما این بازی برای هر دو حکم فینال را دارد و باید یکی از آنها از دور مسابقات کنار برود. مربیان دو تیم هر دو حرفه ای هستند و بدنبال ارائه یک بازی منطقی توأم با پیروزی هستند و نمی خواهند به سادگی نتیجه را واگذار کنند. بنابراین باید شاهد یک بازی زیبا و جذاب از دو تیم باشیم و هر تیمی که بتواند از موقعیت هایش استفاده کند پیروز میدان خواهد بود.

 

ستار همدانی در خصوص اتفاقات ناخوشایندی که در جشن قهرمانی استقلال در ورزشگاه اروندان خرمشهر افتاد گفت: مردم خرمشهر انسانهای بسیار بامعرفت، غیور و رنج کشیده‌ای هستند. آنها در ۸ سال جنگ تحمیلی از جان و مال خود گذشتند تا کشور خود را حفظ کنند اما متاسفانه بی برنامگی ها در جشن قهرمانی و رفتارهای غیرحرفه ای سبب شد تا آنها را هم زیر سئوال ببریم. تا به حال چنین جشنی را در فوتبال ایران ندیده بودم که آنقدر بی برنامه و بی تدبیرانه باشد. اگر قرار است سالهای آینده هم در این شهر مقدس فینال جام حذفی برگزار شود باید زیرساخت این ورزشگاه برای این بازی آماده باشد. عوامل انتظامی و دیگر مسئولین آمادگی کامل را برای این بازی داشته باشند.

 

وی تصریح کرد: چرا در ورزشگاه آزادی تماشاگران به زمین نریختند و چنین اتفاقاتی رخ نداد. اگر توانایی برگزاری چنین مسابقاتی را نداریم نباید فینال را در این شهر مقدس و شهید پرور انجام دهیم. متاسفانه شنیدم یکی از هواداران به دلیل پرتاب سنگ یکی از چشم های خود را از دست داده و این جای تاسف دارد و مسئولین باید پاسخگو باشند.

 

همدانی در پایان خاطرنشان کرد: بی تدبیری و بی برنامگی در این دیدار به اوج خود رسید. امیدوارم اگر کسی نمی تواند مسئولیت هایش را به نحو احسن انجام بدهد کنار برود.

 

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=250583

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر