1

مذاکره پنهانی سرمربی آلمانی استقلال با ۴ ستاره داخلی و خارجی

  • کد خبر : 251022
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸

  گفته می‌شود سران باشگاه استقلال به مربی آلمانی خود اختیار تام دادند با توجه به مطلع بودن از بودجه فصل آتی، شرایط مالی ستاره‌هایی که تمایل به حفظ آنها را دارد خود تعیین و اعلام کند.

  گفته می‌شود سران باشگاه استقلال به مربی آلمانی خود اختیار تام دادند با توجه به مطلع بودن از بودجه فصل آتی، شرایط مالی ستاره‌هایی که تمایل به حفظ آنها را دارد خود تعیین و اعلام کند.
وینفرد شفر مذاکره پنهانی شفر با 4 ستاره داخلی و خارجی

افق نیوز/ گفته می‌شود سران باشگاه استقلال به مربی آلمانی خود اختیار تام دادند با توجه به مطلع بودن از بودجه فصل آتی، شرایط مالی ستاره‌هایی که تمایل به حفظ آنها را دارد خود تعیین و اعلام کند.

 

از همین‌رو مربی آلمانی در مذاکرات خود به خصوص با مهره‌های خارجی با فراغ بال از بهبود شرایط مالی صحبت کرد تا رضایت آنها برای ماندن را جلب کند.

 

شکست در بازی رفت مقابل ذوب‌آهن در دور رفت پلی‌‌آف لیگ قهرمانان آسیا باعث شد آسمان اردوی آبی‌ها بار دیگر ابری شود به خصوص در فاصله چند روز تا آخرین بازی فصل که توأم شد با بازی برگشت مقابل حریف اصفهانی در چالش آسیایی و افزایش شایعات پیرامون جدایی تعداد زیادی از مهره‌های کلیدی این فصل استقلال که افکار وینفرد شفر و مدیران باشگاه را به خود معطوف کرده است. نزدیک به دو ماه پروسه تمدید قرارداد مرد آلمانی با باشگاه تهرانی به طول انجامید، پروسه‌ای که صبح روز فینال حذفی و اولین قهرمانی شفر در ایران به نتیجه رسید تا خیال طرفداران پرشمار این تیم از این ماجرا آسوده شود اما هنوز شادی این اتفاق تمام نشده بود که شایعات پیرامون جدایی چند تن از ستاره‌های کلیدی و جوان تیم بار دیگر بر نگرانی‌ها افزود. موضوعی که توسط خود شفر هم تأیید شد و این واکنش او را در پی داشت که اگر بازیکنانی چون وریا غفوری، امید ابراهیمی و سیدحسین حسینی در استقلال نمانند او نیز نمی‌ماند.

ادعای شفر در خصوص اینکه باشگاه باید به هر نحوی شده ستاره‌های تیم را حفظ کند با توجه به نزدیک شدن به بازی رفت با ذوب‌آهن چندان مور توجه قرار نگرفت اما در بازگشت از اصفهان مرد آلمانی که دوست نداشت کار را به اما و اگر بسپارد خود شخصاً دست به کار شد تا در کنار تمرینات با شاگردانی که موضوع جدایی‌شان به سوژه رسانه‌ها و محافل خبری تبدیل شده بود، نشست‌های خصوصی و محرمانه‌ای نیز برگزار کند. جلساتی که با هماهنگی مدیران باشگاه و برای فراهم کردن زمینه تمدید قرارداد این بازیکنان توسط مربی آلمانی طراحی شد و اتفاقاً با استقبال بازیکنان نیز مواجه گردید تا وینفرد شفر با امید فراوان به حفظ این ستاره‌ها پای درخواست‌های آنها بنشیند. اولین بازیکنی که شفر با او پیرامون شرایط آینده‌‌اش گفت‌وگو داشت سیدحسین حسینی، گلر جوان و ملی‌پوش استقلال بود. بازیکنی که با حضور مربی آلمانی روند رو به رشد خوبی در لیگ داشت تا با اعتمادی که مرد آلمانی به او کرد تبدیل به یکی از مدعیان حضور در جام جهانی‌ ۲۰۱۸ باشد.

شفر که خوب می‌دانست این روزها شایعات پیرامون دلخوری او از بازیکن جوان و نیمکت‌نشینی‌ها تا حد زیادی از نظر روحی، روانی سیدحسین را تحت تأثیر قرار داده است با گفتن این جمله که «تا من سرمربی استقلال باشم تو هم هستی چون می‌خواهم تو را تبدیل به بهترین بازیکن ایران و آسیا کنم» به نوعی با یک تیر، دو نشان را هدف رفت؛ هم اینکه انگیزه‌های گلر جوان خود را بیشتر کند، هم فکر جدایی را از ذهن حسینی بیرون بیاورد به خصوص که از نصف جهان دو پیشنهاد وسوسه‌کننده به این دروازه‌بان جوان رسیده بود. گزینه بعدی برای صحبت‌های خصوصی و خودمانی امید ابراهیمی، دیگر ملی‌پوش استقلال بود که یکی از امیدهای اصلی ایران در جام جهانی‌ ۲۰۱۸ روسیه نیز است. شفر در بیشتر هفته‌هایی که سرمربی استقلال بود همواره از امید در کنفرانس‌های خبری خود به عنوان یکی از کلیدی‌ترین ستاره‌های تیم نام برده و لقب «رهبر» به این بازیکن ملی‌پوش داد و در نشست با ابراهیمی از او خواست بدون توجه به سایر پیشنهادات در تیم بماند چون در پروسه قهرمانی ایران و آسیا او یکی از مهره‌هایی است که در برنامه‌های تاکتیکی این مربی نقش اصلی را ایفا خواهد کرد.

اما در کنار این دو بازیکن ملی‌پوش ایرانی، سرمربی آلمانی استقلال روی ستاره‌های خارجی نیز نظارت کاملی داشت چون در کنار مذاکره با مدیربرنامه‌های این دو بازیکن صحبت با خود جپاروف و مامه تیام نیز از جمله کارهای روتین شفر در این روزها محسوب می‌شود. هم جپاروف و هم تیام قراردادشان با باشگاه استقلال براساس مفاد خاص گنجانده شده در قرارداد می‌تواند منجر به وداعی تلخ شود از همین‌رو شفر که کاملاً بر شکل و شمایل قراردادهای بازیکنان اشراف داشت در نشست‌های خود با جپاروف و تیام به آنها اعلام کرد در پروسه قهرمانی استقلال نقش پررنگی دارند و باشگاه نیز این آمادگی را دارد تا قرارداد مالی جدید آنها را به شکل مورد علاقه این دو تمدید کند بنابراین فکر خداحافظی از استقلال را از سر بیرون کنند. به نوشته خبرورزشی، صحبت‌های شفر با جپاروف ازبک و تیام سنگالی این امیدواری را نزد مدیران باشگاه بالا برده تا بتوانند این دو مهره کلیدی را از تور سایر تیم‌های متمول داخلی و حاشیه خلیج فارس دور کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=251022

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر