2

داور به سود استقلال سوت زد/ قلعه نویی، گزینه اول و آخر ما است

  • کد خبر : 251269
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۶:۱۴

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: داور عمانی در حد این بازی نبود و به سود استقلال سوت زد.

آذری: داور به سود استقلال سوت زد/ قلعه نویی، گزینه اول و آخر ما استبه گزارش افق نیوز/سعید آذری درباره شکست ذوب آهن مقابل استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: فکر می کنم فوتبال محکم و مردانه ای به نمایش گذاشتیم و بازیکنانمان مقابل ۷۵ هزار تماشاگر استقلال که بی امان تیمشان را تشویق می کردند، شجاعانه بازی کردیم. ذوب آهن شانس صعود داشت. تیمی صعود می کند که بتواند پیروز شود اما این موضوع چیزی از شایستگی‌های تیم ما کم نمی‌کند.

داور یک پنالتی ذوب آهن را نگرفت

او افزود: اگر داور دقت داشت ذوب آهن می‌توانست به مرحله بعد برود. یکی دو صحنه بحث‌برانگیز داوری وجود داشت که کادر فنی ما به آن اعتراض کرد. داور می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد و این شانس را به ذوب آهن هم بدهد تا از فرصت استفاده کند‌‌

باید از لحاظ ذهنی، فنی و فیزیکی محمکم تر شویم

آذری خاطرنشان کرد: جا دارد به بازیکنان استقلال خسته نباشید گفته و به افتخاری و هواداران استقلال تبریک بگویم. ما باختیم و باید بپذیریم که باختیم. باید برویم و از لحاظ ذهنی، فنی و فیزیکی محکم‌‌تر و قوی تر برگردیم. باید توان مسابقه‌های بزرگتر را داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره وضعیت فصل آینده این تیم گفت: بدون شک فصل آینده ذوب آهن بهتری می بینید. همانگونه که در این چهار سال قول دادم ذوب آهن بهتری می بینید، روز به روز تیممان بهتر شد.

۲۰ سال است با نکونام رفیق هستم اما برای انتخاب سرمربی ذوب آهن با او مذاکره نکرده ام

آذری درباره اینکه آیا با امیر قلعه نویی قول ذوب آهن بهتری می دهید یا جواد نکونام بیان کرد: سوال حاشیه‌ای می‌پرسید. نمی دانم نکونام را از کجا آوردید. جواد ۲۰ سال است با من رفیق است و سال گذشته از او برنامه گرفتم اما در نهایت قلعه‌نویی به عنوان سرمربی ذوب آهنانتخاب شد.فکر می‌کنم شما از آن شاگرد تنبل‌هایی هستید که باید یک موضوع را ۱۰ بار برایتان بگویند.

گزینه اول و آخر ما قلعه نویی است

او افزود:هیچکس گزینه مربیگری ذوب آهن نیست. گزینه اول و آخر ما قلعه‌نویی است مگر اینکه شرایط به شکلی پیش برود که او بخواهد از ذوب آهن جدا شود. انتظار دارم وقتی یک بار جواب سوالی را می گیرید نه وقت خودتان را تلف کنید و نه وقت من. به احترام سایر خبرنگاران بار دیگر جواب سوالتان درباره نکونام را دادم اما مطرح کردن چنین سوالی قشنگ نیست.

برنامه قلعه نویی برای ذوب آهن عملیاتی است

آذری درمورد اینکه با توجه به پیشنهاد امیر قلعه نویی از سپاهان درصورت جدایی او از ذوب آهن چه تصمیمی گرفته می شود، گفت: یک جمله از سام درخشانی در فیلم خوب، بد زشت افتادم که می‌گفت همه می‌دانند، همه. فکر کنم همه می‌دانند و من جزء آنها نیستم. وظیفه دارم ابتدا با سرمربی خودمان صحبت کنم چرا که از او برنامه گرفته‌ام و برنامه اش عملیاتی و شدنی است. البته موانع اقتصادی در آن وجود دارد که باید هیئت مدیره و مدیریت عالی کارخانه ذوب آهن درباره  آن تصمیم بگیرند اما فکر نمی‌کنم مشکلی باشد. اگر نخواست بماند هم تصمیم دیگری می‌گیریم.

او درمورد گزینه های باشگاه ذوب آهن در صورت جدایی امیر قلعه نویی بیان کرد: ابتدا اجازه دهید که تصمیم قلعه‌نویی مشخص شود. اگر برنامه اش مورد قبول هیئت مدیره نبود، تصمیممان را روی سایت باشگاه قرار می‌دهیم. درباره این امر عجله نکنید.

قلعه نویی درباره انتقاد از تاج و سلطانی فر ادله ای دارد

مدیرعامل باشگاه ذوب ‌آهن درباره انتقادهای امیر قلعه نویی از مسعود سلطانی فر و مهدی تاج پس از شکست برابر استقلال گفت: این که او چه گفته و چه سوالی از قلعه نویی پرسیدند نمی‌دانم و از آنجاییکه در نشست خبری نبودم نمی توانم درباره اظهاراتش صحبت کنم اما طبیعی است قلعه‌نویی برای اظهاراتش ادله خاصی دارد. معتقدم داوری مقداری به سود استقلال سوت زد و در بسیاری از صحنه‌ها جا می ماند آمادگی جسمانی داور عمانی در حد این بازی نبود اما استقلال مردانه و خوب بازی کرد و پیروزی را به این تیم تبریک می گویم. من پاسخی به سوالات حاشیه‌ای نمی‌دهم.

بازیکنانمان را به تیم های ایرانی نمی فروشیم

آذری درباره اظهارات مرتضی تبریزی مبنی بر اینکه یک سال دیگر با ذوب آهن قرارداد دارد، خاطرنشان کرد: بازیکنان اصلی ما همگی قرارداد دارند و هیچ جا نمی‌روند. آنها را به تیم‌های ایرانی نمی‌ فروشیم. البته تبریزی و یکی دو بازیکن دیگر پیشنهادهای خارجی دارند که به آنها فکر می کنیم اما همه چیز به تصمیم سرمربی تیم بستگی دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=251269

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر