4

زوتی برای همکاری با سایپا اهمیت ویژه‌ای قائل است

  • کد خبر : 251343
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا باحضور در شرکت زوتی، ضمن بازدید از توانمندی‌های با مدیران این این شرکت دیدار و گفت‌وگو کرد.

مهندس محسن جهرودی که به‌منظور بازدید از کارخانه‌های تولید خودرو شرکای تجاری گروه سایپا به دعوت مدیران این شرکت‌ها در چین به‌سر می‌برد، پس از بازدید از شرکت‌های چانگان و برلیانس، باحضور در شرکت زوتی با مدیران این شرکت دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این بازدید که اصغر خسروشاهی مشاور خودرویی وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا هنری‌کیا قائم‌مقام ارشد مدیرعامل گروه سایپا، ناصر آقامحمدی مدیرعامل شرکت پارس‌خودرو و علیرضا محمودی قائم‌مقام مدیرعامل گروه سایپا در حوزه بازاریابی و فروش نیز حضور داشتند، “شو زانگشنگ” رئیس هیأت‌مدیره گروه زوتی، سایپا را یکی از شرکای مهم این شرکت در جهان دانست و بر آمادگی این خودروساز برای توسعه همکاری‌های مشترک تأکید کرد.

همچنین در این بازدید، مذاکرات مختلفی میان مدیران دو مجموعه جهت ارتقای سطح همکاری‌ها و فعالیت‌های مشترک جهت طراحی و ساخت محصولات خاص بازار ایران با مشارکت قطعه‌سازان ایرانی صورت گرفت و هر دو شرکت بر ادامه همکاری‌های کنونی تأکید کردند.

شرکت زوتی تاکنون ۲۵ مدل خودرو در کلاس‌ها و رده‌های مختلف تولید کرده و به‌عنوان یکی از پیشروترین تولیدکنندگان خودروهای برقی در سطح جهان محسوب می‌شود و سال گذشته توانسته حدود ۴۰۰ هزار دستگاه انواع این خودروها را بدون جوینت ونچر تولید و عرضه کند.

در حال حاضر محصولات زوتی با استفاده از موتورهای تولید کمپانی میتسوبیشی ژاپن تولید می‌شوند و خطوط تولید این مجموعه نیز در بالاترین سطوح عملکردی باحدود ۸۰ درصد فعالیت رباتیکی هستند.

زوتی در آینده قصد دارد با همکاری شرکت فورد یک خط تولید پیشرفته را نیز در چین راه‌اندازی کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=251343

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر