3

دست نشان: به احترام علی کریمی با سپید رود امضا نکرده بودم

  • کد خبر : 251524
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

سرمربی جدید تیم فوتبال سپید رود رشت گفت: به احترام علی کریمی با سپید رود امضا نکرده بودم، اما اکنون برای ثبت قرارداد نهایی در راه رشت هستم.

نادر دست نشان درباره اینکه اعلام کرده بود به خاطر علی کریمی حاضر است از سرمربیگری باشگاه سپید رود کنار برود گفت: در ابتدا باید بگویم پس از مصاحبه علی کریمی به احترام او تصمیم گرفتم از سرمربیگری سپید رود کنار بروم تا کریمی به کار خود ادامه دهد. از طرفی باشگاه سپید رود هم به من اعلام کرد کهعلی کریمی سرمربی نبوده و در پست مربی در این باشگاه فعالیت داشته و امامی فر به عنوان سرمربی هدایت تیم را بر عهده داشته است.

او ادامه داد: در هر صورت با صحبت هایی که مدیران باشگاه سپیدرود با من داشتند عنوان شد که کریمی انصراف خود را از حضور در این تیم مطرح کرده و در آخرین صحبت هایم با آنها قرار شده دوباره به سمت رشت بروم تا همه چیز را نهایی کنم تا به این لحظه به احترام علی کریمی با سپید رود امضا نکرده بودم اما با توجه به صحبت های قانونی باشگاه تصمیم گرفتم برای ثبت قرارداد راهی رشت شوم. با تمام اتفاقاتی که رخ داده باز هم دلم می خواهد احترام علی کریمی حفظ شود و در این میان تعامل خوبی برقرار باشد تا همه چیز به خیر و خوشی تمام شود.

دست نشان افزود:د ر صحبت هایی که با باشگاه داشتم قرار بر این بود مدت قراردادم یک ساله باشد مگر اینکه در مذاکره جدید با مدیران اتفاق تازه ای رخ دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=251524

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر