به گزارش سایپا نیوز؛ بهزاد پناهی در بازدید از پایگاه های ثابت و سیار طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا، خدمات رسانی به تمامی مسافران نوروزی را مورد تاکید قرار داده و گفت : تدارک گسترده ای از سوی گروه سایپا برای ارایه خدمات امدادی و تعمیرگاهی در سراسر کشور به مسافران نوروزی انجام شده تا با اطمینان و آرامش بیشتری سفر کنند.
وی افزود: شرکت امداد خودرو سایپا، مرکز تماس مشتریان گروه، شرکت سایپا یدک، انجمن های صنفی نمایندگی های مجاز گروه سایپا، امدادگران و نمایندگی های کشیک ثابت و سیار آماده ارایه خدمات به تمامی مسافران نوروزی می باشند.
در نوروز امسال با توجه به راه اندازی سامانه های آنلاین و برقراری ارتباط مستقیم، در لحظه و بدون واسطه با مشتریان و به روز بودن مرکز تماس، تحولی ارزشمند و راهبردی در خدمات امدادی، تعمیراتی، افزایش رضایت و جلب اطمینان خاطر مشتریان در گروه سایپا بوجود آمده است.
پناهی گفت: قطعات یدکی مورد نیاز در طرح خدمات و امداد نوروزی، تامین و در سراسر کشور توزیع شده است و مشکلی از بابت کمبود قطعات در نمایندگیهای خدمات پس از فروش وجود ندارد.
در مدت طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا که از ۹۶.۱۲.۲۴ آغاز و تا تاریخ ۹۷.۱.۱۷ ادامه خواهد داشت علاوه بر ستاد طرح، دفاتر منطقه ای و انجمن های صنفی نمایندگی های مجاز گروه سایپا در بخش کنترل و نظارت فعال هستند و مدیران ارشد گروه نیز برای نظارت بر کیفیت و کمیت خدمات رسانی همکاری دارند.
تمامی مسافران جهت دریافت خدمات امدادی، بیان نظرها و پیشنهادهای خود می توانند در تمام ساعات شبانه روز با شماره ۰۹۶۵۵۰ و یا از طریق موبایل اپلیکیشن سایپا ارتباط حاصل کنند