3

مهدی چمران میزان افزایش قیمت کرایه ها و بلیت اتوبوس و مترو را اعلام کرد.

  • کد خبر : 2520
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۱

  بلیت مترو ۳۰۰ تومان شد/افزایش ۲۵ تومانی کرایه اتوبوس خصوصی مهدی چمران میزان افزایش قیمت کرایه ها و بلیت اتوبوس و مترو را اعلام کرد. رئیس شورای اسلامی شهرتهران، گفت: برای تصمیم‌گیری نهایی مسوولین مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی به همراه مسوولان وزارت کشور محاسبات خود برای هزینه‌ها و نرخ‌های حمل‌ونقل عمومی را ارائه کردند […]

 

بلیت مترو 300 تومان شد/افزایش 25 تومانی کرایه اتوبوس خصوصی

بلیت مترو ۳۰۰ تومان شد/افزایش ۲۵ تومانی کرایه اتوبوس خصوصی

مهدی چمران میزان افزایش قیمت کرایه ها و بلیت اتوبوس و مترو را اعلام کرد.
رئیس شورای اسلامی شهرتهران، گفت: برای تصمیم‌گیری نهایی مسوولین مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی به همراه مسوولان وزارت کشور محاسبات خود برای هزینه‌ها و نرخ‌های حمل‌ونقل عمومی را ارائه کردند که مشخص شد هزینه‌های محاسبه شده بسیار نزدیک به هم بودند.

به گفته او هر ۷ کیلومتر تردد اتوبوس یک مسیر محاسبه شده است: براساس محاسبات انجام شده هزینه جاری هر مسیر اتوبوس بدون در نظر گرفتن استهلاک آن ۲۱۰ تومان است که سهم هر مسافر۷۰ تومان می‌شود این در حالی است که در حال حاضر از هر نفر ۲۵ تومان دریافت می‌شود و مصوبه شورای اسلامی شهر تهران نرخ جدید اتوبوس‌های شرکت واحد را ۴۲۰ ریال و افزایش نرخ تعدادی از خطوط اتوبوس‌های خصوصی را۲۵۰ ریال تصویب کرده است و برای تاکسی‌ها هم در سال جدید طبق افزایش هر ساله ۱۵% نرخ آخرسال ۸۹ افزوده شده است.

چمران همچنین درباره افزایش قیمت بلیت مترو هم گفت: برای تشویق مردم به استفاده از بلیت‌های چند سفره و کارت‌های اعتباری و مدت‌دار نرخ بلیت تک سفره با کاهش۵۰ تومانی نسبت به ۱۰۰ تومان افزایش مصوب شده به ۳۰۰ تومان می‌رسد.

به گفته او بلیت ۲ سفره تغییر نرخ ندارد: قیمت بلیت‌های چند سفره کارت‌های اعتباری و مدت دار تنها در حدود ۱۶ تومان به صورت متوسط افزایش یافته است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2520

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر