2

شاگردان ولاسکو بازی برده را باختند

  • کد خبر : 252144
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱

در نخستین دیدار هفته اول لیگ ملت های والیبال تیم آمریکا با نتیجه سه بر دو برابر آرژانتین به پیروزی رسید.

لیگ ملت های والیبال 2018

در نخستین دیدار هفته اول لیگ ملت های والیبال تیم آمریکا با نتیجه سه بر دو برابر آرژانتین به پیروزی رسید.

به گزارش افق نیوز، هفته اول لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸ از ساعت ۱۲:۳۰ امروز جمعه با برگزاری دیدار تیم‌های ملی آرژانتین و آمریکا و با قضاوت محمد شاهمیری در شهر نینگبو چین آغاز شد و در پایان شاگردان خولیو ولاسکو با نتیجه ۳ بر ۲ برابر آمریکا شکست خوردند.

در این دیدار که از گروه B برگزار شد تیم ملی والیبال آرژانتین در حالی که در دو ست نخست پیروز شد اما در سه ست بعدی نتیجه را به شاگردان جان اسپرا واگذار کرد و تنها یک امتیاز از این بازی کسب کرد.

آمریکا توانست ست‌های بازی را با امتیازهای ۲۷-۲۵، ۲۶-۲۴، ۲۴-۲۶، ۲۱-۲۵ و ۱۱-۱۵ به سود خود تمام کرد و صاحب دو امتیاز از این بازی شد.

در این دیدار بنجامین پچ موفق شد ۲۳ امتیاز برای قرمزپوشان آمریکا کسب کند و عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را از آن خود کند و در سوی دیگر، درخشش پالاسیوس و پابلو کرر با کسب ۱۷ امتیاز نتوانست مانع شکست آلبی سلسته شود.

در ادامه دیدارهای روز نخست هفته اول لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸ از ساعت ۱۶ و در دیگر دیدار گروه B تیم ملی چین میزبان بلغارستان خواهد بود.

از گروه C نیز دو دیدار برگزار می‌شود که در شهر کاتوویس و از ساعت ۱۸:۳۰ لهستان میزبان کره جنوبی خواهد بود و ساعت ۲۱:۳۰ روسیه به مصاف کانادا می‌رود.

از گروه A و در دیداری تمام آسیایی، استرالیا ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف ژاپن می‌رود و در مهم‌ترین دیدار تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه مهمان فرانسه خواهد بود.

دو دیدار نیز از گروه D برگزار می‌شود که از ساعت ۱۹:۳۰ ایتالیا رودرروی آلمان قرار می‌گیرد و در آخرین دیدار روز نخست از ساعت ۲۲:۳۰ صربستان در شهر کرالیفو میزبان برزیل است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=252144

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر