1

همدلی خوبی میان بازیکنان وجود دارد/ تلاش می‌کنیم تا از پرچم ایران در جام جهانی دفاع کنیم

  • کد خبر : 252261
  • ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲

در حال حاضر شرایطی که من در تیم ملی ایران می‌بینم. الان شرایطی که من در تیم ملی می‌بینم بازیکنان تلاش می‌کنند تا بهترین عملکرد داشته باشند امیدوارم این شرایط خوب تمرینی را ادامه بدهیم تا بتوانیم بهترین نتایج را در جام جهانی داشته باشیم.

خبرگزاری فارس: جهانبخش: همدلی خوبی میان بازیکنان وجود دارد/ تلاش می‌کنیم تا از پرچم ایران در جام جهانی دفاع کنیم

به گزارش افق نیوز، علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در تمرین بعدازظهر امروز ملی‌پوشان در ترکیه در خصوص شرایط اردو و آخرین وضعیت تیم ملی ایران اظهار داشت: از روز اولی که به ترکیه آمدیم طبق برنامه پیش می‌رویم و خدا را شکر بازیکنان خیلی خوب تلاش می‌کنند تا با توجه به تمرینات خوبی که داریم بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم. تمام امکانات و شرایط از لحاظ تغذیه و امکانات تمرینی مهیا است. تمام تمرکزمان این است که به فکر فوتبال باشیم، تمرینات خوبی را سپری کرده‌ایم. مطمئناً اولین باز‌ی‌مان در این اردو مقابل ترکیه است که می‌تواند خیلی به ما کمک کند حریف تدارکاتی خوبی است و می‌تواند به ما در مسیر جام جهانی کمک بکند.

وی در ادامه درباره اینکه توقعات از تیم ملی و شخص علیرضا جهانبخش با توجه به عملکردش در اروپا بالا رفته است چه صحبتی با مردم دارید، گفت: ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و همه تفکرات‌مان این است که بتوانیم با انگیزه بالا در اردوها حاضر باشیم و بهترین عملکرد را در جام جهانی داشته باشیم. همانطور که گفتیم انتظار مردم از ما بسیار بالا است به خاطر اینکه با اقتدار توانستیم به جام جهانی صعود کنیم و عملکرد خوبی در این مسیر داشته باشیم و باعث شده انتظارات از تیم ملی بالا برود. بحث دیگر هم گروه شدن با تیم‌های اسپانیا و پرتغال است که این اتفاق باعث می‌شود تا شرایط‌ ما سخت شود. اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم پرچم ایران را یک پله بالاتر قرار بدهیم. کادر فنی و بازیکنان تمام تلاش‌شان را می‌کنند با انرژی بالا بهترین نتایج را کسب کنیم. از همه مهم‌تر مردم ایران باید ببینند که چقدر بازیکنان تلاش می‌کنند تا دل همه مردم را شاد کنیم. قطعاً  در جام جهانی از پرچم ایران دفاع خواهیم کرد.

جهانبخش در ادامه گفت: فکر می‌کنم یکی از ویژگی‌های خوب تیم ملی در حال حاضر همدل بودن است. قطعاً در گذشته بازیکنان زیادی به تیم ملی آمدند و رفتند این باعث شده تا تیم ملی هیچ وقت برای بازیکنان ثابت نباشد. قطعاً من در حال حاضر در تیم ملی هستم و مطمئناً  سال‌های آینده من فرد دیگری جایگزین من خواهد شد. این جابه‌جایی‌ها نسبت به شرایط نسبت به زمان با عقیده سرمربی اتفاق می‌افتد. از طرفی یکدلی همیشه در تیم ملی وجود داشته است و باعث می‌شود تا تیم ملی ایران نتایج خوبی را کسب بکند. در حال حاضر شرایطی که من در تیم ملی ایران می‌بینم. الان شرایطی که من در تیم ملی می‌بینم بازیکنان تلاش می‌کنند تا بهترین عملکرد داشته باشند امیدوارم این شرایط خوب تمرینی را ادامه بدهیم تا بتوانیم بهترین نتایج را در جام جهانی داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=252261

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر