1

ستاره استقلال نیم ساعته قرارداد می‌بندد

  • کد خبر : 252467
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷

او که پیش از ترک تهران مسائل مربوط به بحث قراردادش را تمام کرده و می‌خواهد با استقلال یک فصل دیگر هم در تهران زندگی کند این روزها دنبال تدارک برنامه‌های انتقال خانواده‌‌اش به ایران است.

سرور جپاروف هافبک استقلال در خصوص جدایی تیام گفت: تیام آزاد است برود یا بماند اما من با باشگاه به توافق رسیده ام.
بازی استقلال و فولاد خوزستان_سرور جباروف

جپاروف ستاره استقلال نیم ساعته قرارداد می‌بندد

افق نیوز/ سرور جپاروف این روزها همراه خانواده‌‌اش مشغول استراحت و لذت بردن از تعطیلات است. او که پیش از ترک تهران مسائل مربوط به بحث قراردادش را تمام کرده و می‌خواهد با استقلال یک فصل دیگر هم در تهران زندگی کند این روزها دنبال تدارک برنامه‌های انتقال خانواده‌‌اش به ایران است. او که فینال لیگ قهرمانان اروپا را دیده بود در این باره با خبرورزشی حرف زد و بار دیگر تأکید کرد مشکلی برای ادامه همکاری با استقلال ندارد.

* بارسایی هستی؟
بله! دو‌آتشه!

 

* پس چطور اسم پسرت را رائول گذاشتی؟ رائول که از ستاره‌های باشگاه رئال‌مادرید است!
ربطی به هم ندارند. رائول در تیم ملی اسپانیا هم که بازی می‌کرد فوتبالش را دوست داشتم و برای اینکه از سبک فوتبالش خوشم می‌آمد و شخصیتی دوست‌داشتنی داشت اسمش را برای پسرم انتخاب کرده بودم.

 

* با این حساب در فینال لیگ قهرمانان دوست داشتی لیورپول قهرمان شود؟
فرقی برایم نمی‌کرد. این مهم است بارسا نتوانسته بود به این مرحله صعود کند. وقتی آاس رم حذفش کرد خیلی ناراحت شدم. باورکردنی نبود نتیجه در دیدار برگشت برگردد! وقتی بارسا در فینال نباشد من فقط به فوتبال و بازی‌ای که برگزار می‌شود فکر می‌کنم.

* ولی یک طرف فینال رقیب سنتی بارسا بود؟
آنها که در لالیگا پشت ‌سر بارسا قرار گرفتند. ما (بارسلونایی‌ها) این فصل قهرمان لالیگا شدیم و در لیگ قهرمانان هم تیم‌مان بالا نیامد.

* فینال چطور بود؟
خیلی خوب بود. یک فوتبال زیبا با یک گل فوق‌‌العاده از «بیل» که زیبا به ثمر رسید. فکر می‌کنم اگر صلاح بیرون نمی‌رفت و دروازه‌بان لیورپول آن اشتباهات را انجام نمی‌داد الان اتفاقات دیگری می‌افتاد. به هر حال فوتبال همین است و نمی‌توان درباره‌‌اش خیلی قطعی حرف زد. همه منتظر بودند تا فوتبال محمد صلاح و رونالدو را ببینند ولی «صلاح» زود از بازی بیرون رفت و «کریس» هم در این فینال خیلی کار خاصی نکرد. به نظرم در این فینال بن‌زما و بیل برای رئال و مانه برای لیورپول خیلی بیشتر نقش محوری داشتند.

* چرا این‌طور شد؟
این ذات فوتبال است که گاهی بیننده‌‌اش را سورپرایز می‌کند. در کل فینال خوبی بود و این قهرمانی را به هواداران رئال تبریک می‌گویم.

* بازی را کجا دیدی؟
در یک کلوپ فوتبالی با دوستانم دیدم. خیلی جو خوبی داشت و همه مشغول تحلیل بازی بودند (خنده). با این همه فکر می‌کنم همه از دیدن گل‌های جالبی که در این فینال به ثمر رسید لذت بردند.

* از استقلال چه خبر؟
خبری ندارم. تهران نیستم که…

*… ظاهراً مامه تیام هم رفتنی شده است.
جدی! خبری رسمی‌‌اش را ندیده‌ام… ‌ای بابا! در فوتبال این‌قدر از این حرف‌ها هست. امیدوارم هر تصمیمی می‌گیرد به نفعش تمام شود.

* حتی اگر برود؟
دوست دارم تیام در استقلال بماند. او با فرشید، من، وریا و بقیه جور شده بود و هماهنگی‌‌اش با ما به گل‌های خوبی منجر شدند که برای استقلال زد ولی به هر صورت فوتبال حرفه‌ای یعنی همین. او می‌تواند به هر تیمی که دوست داشت برود. این اتفاق در همین رئال و بارسا رخ داده که بازیکنانش از تیم هم به دیگری رفته‌اند. تیام که فقط ۳، ۴ ماه با استقلال بود. او پسر خوش‌قلبی است و برای همین فقط می‌توانم برایش آرزوی موفقیت داشته باشم.

* خودت چه برنامه‌ای داری؟
منتظرم تا زمان تمرینات را تعیین و اعلام رسمی کنند و به تهران برگردم…

*… اما هنوز قراردادت را تمدید نکرده‌ای!
پیش از خروج از تهران صحبت‌ها را کردیم و بعد یک مرتبه دلار در ایران گران شد (خنده) امیدوارم ارزان شود. با این همه من مشکلی برای برگشتن ندارم و احتمالاً این بار خانواده‌ام هم با من به تهران می‌آیند تا کنار هم باشیم.

* قرارداد نبستی؟
قرارداد بستن من کار نیم ساعت است. مهم باشگاه است که مشکلی با هم نداریم و توافقات انجام شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=252467

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر