1

نظر کاشف علیرضا جهانبخش در مورد تیم آینده‌اش 

  • کد خبر : 252723
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۹

وینگر ایرانی تیم آلکمار در فصلی شگفت انگیز موفق به کسب عنوان آقای گلی لیگ هلند شده تا اکنون گمانه زنی در خصوص آینده او افزایش یابد.

وینگر ایرانی تیم آلکمار در فصلی شگفت انگیز موفق به کسب عنوان آقای گلی لیگ هلند شده تا اکنون گمانه زنی در خصوص آینده او افزایش یابد.
عملکرد علیرضا جهانبخش در آلکمار (18-2017) نظر کاشف علیرضا جهانبخش در مورد آینده‌اش 

افق نیوز/ وینگر ایرانی تیم آلکمار در فصلی شگفت انگیز موفق به کسب عنوان آقای گلی لیگ هلند شده تا اکنون گمانه زنی در خصوص آینده او افزایش یابد.

علیرضا جهانبخش در این فصل شگفت انگیز ظاهر شد و توانست با به ثمر رساندن ۲۱ گل آقای گل لیگ فوتبال هلند شود. جهانبخش ۲۴ ساله در سال ۲۰۱۳ از سوی آلبرس جذب شد و به تیم نایمخن پیوست و در همین تیم بود که به‌عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شد. به عبارتی دیگر کارلوس آلبرس چند فصل قبل موفق شد علیرضا جهانبخش را به فوتبال هلند ببرد.

آلبرس درباره جهانبخش می‌گوید: «علیرضا واقعا آماده است که الان به تیم بزرگی برود. تیم‌های برتر هلندی از اینکه او را جذب نکردند اشتباه کردند. اکنون آلکمار می‌تواند از فروش ستاره ایرانی خود سود ببرد، چون روی او سرمایه‌گذاری کرده است. او به خوبی توانسته در تیم آلکمار بدرخشد و در حال‌ حاضر وقت آن رسیده است که در تیم‌های بزرگ اروپا بازی کند. با شناختی که از علیرضا و اراده‌اش دارم مطمئنم که او می‌تواند در تیم‌های بزرگ نیز بدرخشد.»

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تقریبا از ۲ هفته‌ دیگر شروع می‌شود و تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران باید در گروه B، با تیم‌های ‌اسپانیا، مراکش و پرتغال بازی کند.

به نظر می‌رسد ستاره ایرانی بعد از جام جهانی پیشنهادهای خود را بررسی و مقصد بعدی خود را اعلام کند. تاکنون از ناپولی و چند تیم از بوندس لیگا به‌عنوان مشتریان جهانبخش نام برده شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=252723

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر