2

ورزشگاههای روسیه آماده میزبانی جام جهانی هستند

  • کد خبر : 253042
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴

رئیس کمیته برگزاری جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت که تمامی شهرها و ورزشگاه های روسیه آماده میزبانی جام جهانی هستند.

به گزارش افق نیوز/ آلکسی سوروکین در مراسم استقبال از جام طلایی مسابقات جام جهانی در میدان مانژنایای شهر مسکو با بیان این مطلب افزود: تنها چند روز تا آغاز بزرگ ترین رویداد ورزشی جهان باقی مانده است و ما پذیرای تمامی کسانی هستیم که می خواهند از فوتبال لذت ببرند.
وی افزود: تمامی امکانات و زیرساخت های روسیه آماده میزبانی هر چه بهتر جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ شده است و گمان می کنم که فوتبال دوستان دنیا از حضور خود در روسیه کمال لذت را ببرند و با خاطره ای خوب روسیه را ترک کنند.
رئیس کمیته برگزاری جام جهانی فوتبال در روسیه افزود: روسیه می خواهد این رقابت ها را در بالاترین سطح ممکن برگزار کند و برای این منظور اقدامات متعددی صورت گرفته و نرم افزار ویژه ای نیز راه اندازی شده است تا راهنمایی های لازم را به فوتبال دوستان از کشورهای مختلف جهان ارایه دهد.
به گفته وی، در این نرم افزار، موقعیت مکانی افراد، ایستگاه های اتوبوس، مترو و قطار و سایر اطلاعات و خدماتی که در طول جام جهانی به فوتبال دوستان ارایه می شود، قرار دارد.
به گزارش ایرنا، بیست و یکمین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال از ۲۴ خرداد تا ۲۴ تیرماه سال ۹۷ در ۱۲ ورزشگاه ۱۱ شهر روسیه برگزار خواهد شد.
شهرهای مسکو (ورزشگاه های لوژنیکی و اوتکریتیه آرنا)، سوچی (ورزشگاه المپیک فیشت)، ولگوگراد (ورزشگاه مرکزی)، روستوف-نا-دونو (ورزشگاه روستوف آرنا)، قازان (کازان آرنا)، سارانسک (ورزشگاه موردوویا آرنا)، سن پترزبورگ (ورزشگاه کرستوفسکی)، سامارا (ورزشگاه سامارا)، نیژنی نووگوراد (ورزشگاه نیژنی نووگورود)، یکاترینبورگ (ورزشگاه مرکزی) و کالینینگراد (ورزشگاه کالینینگراد) ۱۱ شهر میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ هستند.
تیم ملی فوتبال ایران یکی از ۳۲ تیم حاضر در این رقابت ها در «گروه مرگ» با اسپانیا، پرتغال و مغرب هم گروه است.
ایران در اولین دیدار خود باید ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد ۹۷) ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه سن پترزبورگ برابر مغرب به میدان برود.
ملی‌پوشان ایران در دومین دیدار ساعت ۲۱:۳۰ روز ۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد ۹۷) در ورزشگاه کازان به مصاف تیم ملی اسپانیا قهرمان پیشین جام جهانی فوتبال می‌روند و در نهایت در سومین بازی خود در ساعت ۲۱:۳۰ روز ۲۵ ژوئن (۴ تیر ۹۷) در سارانسک با یاران «کریستیانو رونالدو» پرتغالی و قهرمانی اروپا دیدار می کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=253042

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر