2

شایعات از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها

  • کد خبر : 253180
  • ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱

دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.
اریکسن آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالاتی در پنج لیگ معتبر اروپا

افق نیوز/ هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

 

زیدان مانع جذب دخیا و هازارد توسط رئال مادرید

 

اولین خبر نقل و انتقالات مربوط به دلایل نپیوستن داوید دخیا و هازارد به تیم رئال مادرید است.فرنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید از مدت ها قبل در تلاش بود تا این دو بازیکن را از تیم های لیگ برتر انگلیس جذب کرده و به تیم خود آورد اما به دلیل مخالف های مکرر زین الدین زیدان ،سرمربی آن زمان تیم رئال مادرید این دو بازیکن به این تیم انتقال داده نشدند.حال اما احتمال آن داده می شود این بازیکنان در نبود زیدان به رئال مادرید بپیوندند ،زیرا مخالفتی برای حضور آن ها وجود ندارد.

 

سوکراتیس پاپاستاتوپولوس مسافر جدید آرسنال

 

امری ،سرمربی حال حاضر تیم آرسنال در تلاش است تا سوکراتیس پاپاستاتوپولوس ،بازیکن ۲۹ ساله تیم بورسیادورتمند را در نقل و انتقالات تابستانی جذب کرده و به تیم خود آورد.اما در مسیر این انتقال تیم منچستریونایتد نیز یکی از حریفان  آرسنال بود بین این دو تیم رقابتی شکل گرفته بود.حال اما خوزه مورینیو از صحنه رقابت برای جذب این بازیکن خارج شده و اعلام کرده است که او را نمی خواهد و بدین ترتیب انتقال پاپاستاتوپولوس به تیم آرسنال از هر زمان دیگری قطعی تر شده است.

 

نیمار به دنبال مذاکره برای موفقیت در پاریس سن ژرمن

 

نیمار جونیور بازیکن تیم پاریس سن ژرمن در تلاش است تا با سرمربی جدید تیم خود جلسه ای را برای برنامه ریزی فعالیت خود ترتیب دهد تا قسمتی از برنامه آینده او مشخص شود.بنابراین در پایان این جلسات برنامه او برای ماندن در این تیم و یا انتقال به رئال مادرید مشخص شود.

 

اریکسن جایگزین پیانیچ می شود

مسئولان تیم یوونتوس در تلاش اند تا اریکسن، بازیکن توانای تیم تاتنهام را در نقل و انتقالات تابستانی جذب کرده و به تیم خود آورند.گفته می شود پیانیچ بازیکن تیم یوونتوس میخواهد تا در نقل و انتقالات تابستان این تیم را ترک کند.مسئولان یوونتوس نیز دلیل جذب اریکسن را توانایی و بازی فوق العاده این بازیکن دانسته اند.

 

فلینی به آرسنال می پیوندد

مروان فلینی بازیکن تیم منچستریونایتد می خواهد در نقل و انتقالات تابستان تیم منچستریونایتد را به دلیل مشکلات به وجود آمده ابن بازیکن با خوزه مورینیو ،سرمربی شیاطین سرخ ترک کرده و به تیم دیگری بپیوندد.سرمربی تیم آرسنال نیز به دنبال آن است تا فلینی را جذب کرده و با تیم خود آورد تا این تیم پس از ۲۰سال هدایت آرسن ونگر رنگ و روی تازه ای به خود بگیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=253180

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر