1

تیم ملی فوتبال به اصلاحات سریع نیاز دارد

  • کد خبر : 253219
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۹:۴۶

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی در دیدار مقابل ترکیه عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشت و به اعتقاد من «کارلوس کی روش» سرمربی تیم با برخی اصلاحات سریع باید این تیم را به جام جهانی ببرد.

«ضیا عربشاهی» در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال ایران پیش از آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت: در این چند سال همیشه یکی از حامیان کی روش بودم، اما متاسفانه او در دیدار دوستانه مقابل ترکیه نمره قبولی نگرفت.
وی ادامه داد: تاکید به اشتباه از سوی کی روش نکته بسیار جالبی است. به طور مثال او تاکید بسیار زیادی به استفاده از «روزبه چشمی» در قلب خط دفاعی دارد. چشمی به هیچ عنوان توانایی بازی کردن در این منطقه را ندارد و ما بازیکنان بسیار بهتری داریم که جای او را در خط دفاع پر می کنند.
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: یکی دیگر از نقاط ضعف تیم ملی پست هافبک دفاعی است که سالیان سال به عنوان بازیکن در این پست برای تیم ملی و باشگاه پرسپولیس بازی کردم. به نظر من کی روش باید از «امید ابراهیمی» در این پست استفاده کند، اما او اعتقاد زیادی به ابراهیمی ندارد و قطعا در این پست از عزت الهی استفاده خواهد کرد.
وی افزود: تردیدی وجود ندارد که اگر کی روش در جام جهانی از این نفرات استفاده کند شرایط خوبی نخواهیم داشت. به او پیشنهاد می کنم تا فرصت باقیمانده «سید جلال حسینی» و «وریا غفوری» را به تیم ملی بازگرداند.
عربشاهی ادامه داد: در ماه های اخیر کی روش بیش از اندازه وارد حواشی شده بود و دائما به فکر درآمدزایی شخصی بود. از برخی مسئولان تعجب می کنم در حالی که رهبر انقلاب تاکید به اقتصاد مقاومتی و استفاده از نیروی ایرانی دارند، دلارهای یک بانک که از بیت المال است را به این مربی خارجی می دهند تا برایشان تبلیغ کند.
وی در خصوص رقبای ایران در جام جهانی، گفت: سخت ترین بازی ما مقابل مراکش خواهد بود و البته اگر نتوانیم در این مسابقه به پیروزی برسیم، کار دشواری مقابل دو رقیب دیگر (پرتغال و اسپانیا) خواهیم داشت.
تیم ملی فوتبال ایران در دیدار تدارکاتی که هفتم خرداد ماه در شهر استانبول مقابل ترکیه انجام داد، با نتیجه ۲ -۱ شکست خورد.
بیست و یکمین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال از ۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر در ۱۲ ورزشگاه در ۱۱ شهر روسیه برگزار می شود.
تیم ملی فوتبال ایران یکی از ۳۲ تیم حاضر در این رقابت ها در گروه «بی» با اسپانیا، پرتغال و مراکش هم گروه است.
ایران در نخستین دیدار خود باید ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد ۹۷) ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه سن پترزبورگ برابر مراکش به میدان برود.
ملی‌پوشان ایران در دومین دیدار خود ساعت ۲۱:۳۰ روز ۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد ۹۷) در ورزشگاه کازان به مصاف تیم ملی اسپانیا قهرمان پیشین جام جهانی فوتبال می‌روند و در نهایت در سومین بازی خود در ساعت ۲۱:۳۰ روز ۲۵ ژوئن (۴ تیر ۹۷) در سارانسک با یاران «کریستیانو رونالدو» پرتغالی و قهرمان اروپا دیدار می کنند.

** جلو رفتن مسلمان از پرسپولیس را بگیرید
بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با جدایی برخی بازیکنان تاثیرگذار این تیم، گفت: در رابطه با جدایی برخی بازیکنان که می توانستند بمانند اما حضور در لیگ های درجه ۱۰ اروپا را به ماندن در این تیم محبوب ترجیح دادند، صحبت نخواهم کرد. اما قطعا در خصوص «محسن مسلمان» که علاقه خود برای تمدید قرارداد اعلام کرده است، حرف خواهم زد.
وی تاکید کرد: اگر مدیر باشگاه پرسپولیس بودم، به عنوان فردی که ۱۳ سال در این تیم بازی کرده و از شرایط کاملا آگاهی دارم، قطعا جلوی رفتن مسلمان را می گرفتم. این بازیکن هر کاری هم کرده باشد در شرایط امروز پرسپولیس ماندنش به سود تیم است و باید مدیران کمی از خود اقتدار نشان دهند و اجازه ندهند برانکو در خصوص هر مساله ای اینگونه تصمیم گیری کند.
کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: یک مربی باید پیش از هر چیزی یک معلم باشد و متاسفم برای برخی که کنار گذاشتن بازیکنان از سوی مربیان خارجی را اقتدار می نامند. برانکو باید بداند پنجره نقل و انتقالات باشگاه باز نخواهد شد و هواداران هم از او انتظار زیادی در فصل بعد خواهند داشت.
وی افزود: وضعیت امروز پرسپولیس حاصل مدیریت ضعیف افرادی است که حاضر به گرفتن مشورت از هیچ پیشکسوتی نبودند و به جای بزرگان پرسپولیس از کسانی که حتی شش ماه هم در این تیم ثابت بازی نکرده اند، استفاده کردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=253219

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر