1

ترفند این ستاره تیم ملی هم او را به روسیه نبرد!

  • کد خبر : 253257
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲

پدیده این فصل لیگ برتر فوتبال ایران و تیم سایپا پس از عملکرد خوبی که در تیمش در فصل گذشته به نمایش گذاشت در اواسط فصل به تیم ملی دعوت شد.

روز گذشته نام علی قلی‌زاده از فهرست تیم ملی ایران برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خط خورد.
علی قلی‌ زاده ترفند این ستاره تیم ملی هم او را به روسیه نبرد!

افق نیوز/ روز گذشته کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران فهرست نهایی و ۲۳ نفره تیمش برای جام جهانی اعلام کرد که در این بین نام یکی از ملی‌پوشان خط خورد. علی قلی‌زاده پدیده این فصل لیگ برتر فوتبال ایران و تیم سایپا پس از عملکرد خوبی که در تیمش در فصل گذشته به نمایش گذاشت در اواسط فصل به تیم ملی دعوت شد.

قلی‌زاده که هرچه می‌گذشت در تیم ملی بیشتر جا می‌افتاد، در نهایت در فهرست ۲۴ نفره کی‌روش قرار گرفت و حتی با تیم ملی به ترکیه برای اردوی این تیم قبل از جام جهانی هم سفر کرد.

قطعا قلی‌زاده خودش هم می‌دانست با توجه به سن و تجربه کمی که نسبت به دیگر بازیکنان تیم ملی دارد، احتمال خط خوردنش از تیم ملی برای جام جهانی بالا است و از این رو ترفندی زد تا شاید بتواند مسافر روسیه شود.

ترفند قلی زاده که در نقل و انتقالات هم مشتریان زیادی از جمله سرخابی‌های پایتخت را داشت، حضور در یک تیم اروپایی بود تا بلکه از این طریق کی‌روش او را به جام جهانی ببرد. قلی‌زاده چند روز پیش و پس از کش‌وقوس‌های فراوان با عقد قراردادی به تیم فوتبال شارلوا بلژیک پیوست.

کی روش در این سال‌ها نشان داده که به بازیکنان لژیونر اهمیت بیشتری نسبت به بازیکنان داخل لیگ ایران می‌دهد. شاید هم به همین دلیل بود که قلی‌زاده می‌خواست با رفتن به بلژیک ترفندی بزند و نامش را در بین بازیکنان تیم ملی ایران برای جام جهانی قرار دهد که این طور نشد.

لازم به ذکر است که قلی زاده همراه تیم ملی به روسیه به عنوان مهمان سفر خواهد کرد تا در صورت مصدوم شدن یکی از بازیکنان او جایگزین شود.

 

میزان

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=253257

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر