1

مدارک کمکم به باشگاه استقلال موجود است/ نمی‌دانم چرا توفیقی تکذیب می‌کند؟

  • کد خبر : 253530
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳

ایمان ابراهیمی ملقب به ایمان ابرا نسبت به ادعای پندار توفیقی مبنی بر این که او هیچ کمکی به استقلال نکرده است ،واکنش نشان داد و گفت مدارک لازم را در این خصوص دارد.

ایمان ابراهیمی ملقب به ایمان ابرا نسبت به ادعای پندار توفیقی مبنی بر این که او هیچ کمکی به استقلال نکرده است ،واکنش نشان داد و گفت مدارک لازم را در این خصوص دارد.
ایمان ابراهیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا پاسخ پندار توفیقی که در گفت‌و‌گو با ما مدعی شده بود او هیچ کمکی به استقلال نکرده، را داد‌.

به گزارش افق نیوز ، وی با رد ادعای توفیقی گفت: من نمی‌دانم چرا ایشان این مسئله را تکذیب کردند در حالی که تمام مدارک لازم برای کمک بنده موجود است و حتی من پس از این که ۱۳۴ هزار دلار بابت قرارداد جباروف پرداخت کردم از ایشان خواستم تا از طریق کد پیگیری این پرداختی را دنبال کنند.

وی افزود: چند روز پیش آقای توفیقی حسابی در ازبکستان را به بنده دادند و گفتند برای جباروف است. من هم مبلغ درخواستی ایشان را واریز کردم و حتی شماره پیگیری و تماس بانک را هم دادم اما نمی‌دانم آقای توفیقی چطور این مسئله را تکذیب کردند. در حال حاضر هم مدارک لازم را بنده در اختیار دارم و اگر نیاز باشد آن را نشان می‌دهم.

این تاجر استقلالی به ایلنا اعلام کرد: ما شب گذشته صحبت طولانی را با آقای توفیقی داشتیم و قرار بر این شد که طی ۴۸ ساعت آینده دیداری را در تهران داشته تا بتوانیم همکاری بیشتری با یکدیگر داشته باشیم. توفیقی حتی از من خواست که دو طرف طی این مدت صحبتی نکنیم و اجازه دهیم همه چیز در سکوت و به دور از حاشیه دنبال شود اما حالا که ایشان خلاف قول خود عمل کرده و بر خلاف ادعایش و اتفاقاتی که صورت گرفته مدعی عدم کمک بنده به استقلال شده من هم مجبور شدم واقعیت‌ها را بگویم. حتی ایشان از من خواستند پست آخر اینستا خودم را پاک کنم که من هم این کار را کردم اما خودشان برای استقلال حاشیه درست کردند و کمکی که صورت گرفته بود را تکذیب کردند.

وی در پایان گفت: از این پس بنده از طریق مراجع قانونی بحث اسپانسرینگ و کمک خود به استقلال را دنبال می‌کنم و به عنوان یک هوادار هر کمکی از دستم بر بیاید را برای موفقیت استقلال انجام می‌دهم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=253530

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر