1

مهم‌ترین دلیلم برای انتخاب سایپا علی دایی بود/ از نرفتن به استقلال و پرسپولیس پشیمانم

  • کد خبر : 253643
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲

مهاجم جدید سایپا تأکید کرد که مهم‌ترین دلیلش برای پیوستن به جمع نارنجی‌پوشان حضور علی دایی در این تیم بوده است.

مهاجم جدید سایپا تأکید کرد که مهم‌ترین دلیلش برای پیوستن به جمع نارنجی‌پوشان حضور علی دایی در این تیم بوده است.
مهدی رحیم زهیوی_سایپا مهم‌ترین دلیلم برای انتخاب سایپا علی دایی بود/ از نرفتن به استقلال و پرسپولیس پشیمانم

افق نیوز/ مهدی رحیم زهیوی در مورد جدایی‌اش از فولاد خوزستان و پیوستنش به سایپا گفت: من یک سال در کنار فولاد بودم که با هر خوبی یا بدی تمام شد. در نیم‌فصل اول مصدوم شدم که کسی کمکم نکرد و در عین حال آدم‌هایی بودند که از مصدومیتم خوشحال شدند. با این حال با کمک خدا برگشتم و هفت گل زدم و چهار پاس گل دادم که آمار بدی نمی‌تواند باشد. حالا هم به سایپا آمده‌ام و باید از مردم خوزستان و هواداران واقعی فولاد تشکر کنم که حمایتم کردند.

 

مهاجم جدید تیم فوتبال سایپای تهران در ادامه تصریح کرد: باید به تیمی می‌رفتم که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و در واقع سایپا انتخاب خوبی برای من بود. مهم‌ترین دلیلی که این تیم را انتخاب کردم علی دایی بودم، این در حالی است که چند پیشنهاد خوب دیگر داشتم که حتی بیشتر از باشگاه سایپا به من پول می‌دادند، ولی مسائل مالی زیاد برایم مهم نبود. دایی یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران است و قطعاً کار کردن با او به پیشرفت من کمک می‌کند.

 

زهیوی که در سال‌های گذشته از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشت در مورد اینکه آیا پشیمان نیست که بازی در یکی از این دو تیم را تجربه نکرده است، اظهار داشت: من در دو فصل اخیر از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشتم و از نرفتن به یکی از این دو تیم پشیمانم. من دوست داشتم به فوتبال خوزستان کمک کنم و هوداران فوتبال را در شهر و استانم خوشحال کنم. خیلی اتفاقات در گذشته افتاد، اما تمایل ندارم در مورد آنها صحبت کنم و فقط برای چهار نماینده خوزستان در فصل آینده لیگ برتر آرزوی موفقیت دارم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که مهم‌ترین هدفش از حضور در تیم سایپا چه بوده است، خاطر نشان کرد: من جام جهانی را بنا به دلایلی از دست دادم، اما می‌خواهم برای جام ملت‌ها به تیم ملی برگردم. برای فولاد خوزستان هم آرزوی موفقیت دارم، این تیم نیم‌فصل اول پارسال هم خوب نتیجه گرفت، ولی در ادامه اتفاقاتی افتاد که شرایط تغییر کرد. فولاد تیم بزرگی است و هوادارانش انتظار دارند که این تیم نتایج خوبی بگیرد.

 

مهاجم جدید تیم فوتبال سایپای تهران همچنین یادآور شد: من هیچ‌وقت محبت مردم خوزستان را فراموش نمی‌کنم. هواداران فوتبال در خوزستان می‌توانند تحلیل‌های خودشان را داشته باشند، ولی من خودم را به فوتبال این استان ثابت کردم.

 

زهیوی در مورد اینکه قرار است در سایپا چه شماره‌ای را بر تن کند، تصریح کرد: اگر خدا بخواهد شماره ۱۰ را می‌پوشم. این شماره به من نیروی مضاعفی می‌دهد.

 

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=253643

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر