2

رونمایی از بمب‌های نقل و انتقالات فوتبال

  • کد خبر : 253672
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۶:۴۷

  بازار نقل و انتقالات در حال فرا رسیدن است و تیم‌های بزرگی که در زمستان نقشه‌های شکست خورده‌ای داشتند دوباره در هفته‌های اخیر دست بکار شده‌اند تا کار ناتمام را با امضای خرید موفق به پایان برسانند.

  بازار نقل و انتقالات در حال فرا رسیدن است و تیم‌های بزرگی که در زمستان نقشه‌های شکست خورده‌ای داشتند دوباره در هفته‌های اخیر دست بکار شده‌اند تا کار ناتمام را با امضای خرید موفق به پایان برسانند.
نقل و انتقالات رونمایی از بمب‌های نقل و انتقالات فوتبال

بازار نقل و انتقالات در حال فرا رسیدن است و تیم‌های بزرگی که در زمستان نقشه‌های شکست خورده‌ای داشتند دوباره در هفته‌های اخیر دست بکار شده‌اند تا کار ناتمام را با امضای خرید موفق به پایان برسانند.

 

هر دو لیگ انگلیس و سری آ توافق کرده‌اند که در اواسط ماه آگوست پنجره نقل و انتقالات را ببندند پس با شروع مسابقات آنها از خرید بازیکن امتناع می‌کنند.

حال سوال اینجاست: هر کدام از تیم‌ها مطرح به دنبال چه بازیکنانی هستند؟

رئال مادرید
قهرمان اروپا نیاز دارد در حال حاضر با جدایی زین الدین زیدان کنار بیاید. با این حال برنامه آنها متوقف نشده است. نیمار(پاری سن ژرمن)، خیمنز(اتلتیکو)، آلیسون(رم)، آدریزولا(رئال سوسیه داد)، ماریانو(لیون) و اریکسن از تاتنهام بازیکنانی هستند که بر اساس گفته‌ رسانه‌های معتبر اروپایی در رادار رئال مادرید حضور دارند.

بارسلونا
کاتالان‌ها با وجود دبل(قهرمانی در لالیگا و کوپا دل ری) دست از تقویت بر نمی‌دارند و به دنبال اهداف جدید هستند. سران بارسلونا می‌دانند که آنها نیاز به بهبود در برخی موقعیت‌ها دارند و گریزمان(اتلتیکو مادرید)، لنگلت(سویا) و آرتور(گریمو) در لیست بارسلونا هستند.

اتلتیکو مادرید
باشگاه مادریدی نسبت به دو تیم نامبرده شده شتاب زده‌تر عمل کرده و رودری را در اولین روزهای پس از پایان رقابت‌های لالیگا به خدمت گرفت. جانی از سلتاویگو و سارابیا از سویا دیگر بازیکنانی هستند که می‌توانند در کنار رودری بازی کنند. با توجه به گفته اکیپ فرانسه همچنین سیدیبه از موناکو هم در لیست روخی بلانکو حضور دارد اگرچه آنها در خرید فابینیو شکست خورده‌اند و این بازیکن به لیورپول پیوسته است.

منچسترسیتی
در هفته پایانی لیگ انگلیس، پپ گواردیولا اعلام کرد که آنها تصمیم دارند در تابستان تنها یک یا دو بازیکن را به خدمت بگیرند. ورود ریاض محرز از لسترسیتی به منچستر تقریبا ممکن به نظر می‌رسد و آنها همچنان به خریداری لمار از موناکو و جورجینیو از ناپولی علاقه مند هستند.

منچستریونایتد
مورینیو بسیار سریع اقدام می‌کند. او دو بازیکن از شاختاردونسک و پورتو خریداری کرده با وجود اینکه ماه ژوئن به تازگی آغاز شده است. البته بیش از هشتاد میلیون یورو به منظور خریداری این دو بازیکن از خزانه شیاطین سرخ پرداخت شده است. با این حال اینگونه به نظر می‌رسد که آنها بودجه‌ای برای خرید گرت بیل از رئال مادرید کنار گذاشته‌اند. علاوه بر این رسانه‌های انگلیس مدعی هستند که منچستریونایتد به خریداری لواندوفسکی از بایرن مونیخ و لگلنت از سویا اقدام خواهد کرد.

چلسی
لورن بلان بسیار به نیمکت آبی‌های لندنی نزدیک است و کورتوا، هازارد و موراتا بازیکنانی هستند که آینده مبهمی برای ادامه همکاری دارند. آلیسون(رم) و میشل سری از نیس هم گزینه‌های محتملی برای چلسی هستند.

لیورپول
نایب قهرمان اخیر لیگ قهرمانان اروپا تا به امروز ۱۱۰ میلیون یورو در بازار نقل و انتقالاتی هزینه کرده است. کیتا(لایپزیگ)، فابینیو(موناکو) در حال حاضر به عنوان بازیکن جدید لیورپول شناخته می‌شوند و آنها همچنین روی فکیر(لیون)، تالیسکا(بشیکتاش) و سیلسن(بارسلونا) برنامه ریزی می‌کنند.

یوونتوس
قهرمان سری آ این فصل هم در لیگ قهرمانان اروپا ناکام بود. خداحافظی بوفون باشگاه را مجبور کرد تا آنها در گام اول ماتیا پرین را از جنوا به خدمت بگیرند و امره جان(لیورپول)، موراتا(چلسی) و ساویچ(لاتزیو) در لیست آلگری حضور دارند.

پاری سن ژرمن
پیشنهاد رئال مادرید برای نیمار موجب می‌شود تا این باشگاه برخلاف هیجان برای معرفی گزینه‌های ورودی، نگران آینده ستاره برزیلی باشد. البته خرید جیانلوئیجی بوفون نزدیک به نظر می‌رسد. کاسمیرو یکی از گزینه‌ها بین بازیکنان رئال مادرید است اگرچه آنها ویگل از دورتموند را زیر نظر دارند.

بایرن مونیخ
باوارایی‌ها نیازمند ساختار جدید هستند و رسانه‌های آلمانی ادعا می‌کنند با خروج لواندوفسکی آنها هیگواین را از یوونتوس به خدمت می‌گیرند. رویس از دورتموند دیگر بازیکنی است که توسط بایرن مونیخ هدف گذاری شده و دینیه از بارسلونا نیز به عنوان جانشین برنات در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=253672

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر