1

معمای بزرگ برای برانکو/ مسلمان چطور به اینجا رسید؟ 

  • کد خبر : 253763
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶

از سوی دیگر این بازیکن به همبازیان خود گفته بود قرار است راهی سپاهان شود آن هم با پیشنهاد ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی ولی این بار هم راهی به سپاهان پیدا نکرد و مقصد او، ذوب‌آهن بود در حالی که شایعه شده قراردادش تنها ۶۰۰ میلیون تومان است! 

 برانکو بابت انتقال محسن مسلمان به ذوب آهن متعجب است که چطور یک بازیکن حاضر می‌شود از پیشنهاد خارجی و همچنین پیشنهاد ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی اش عبور کند تا به تیمی برگردد که گذشته اش در آن رقم خورده بود.
محسن مسلمان معمای بزرگ برای برانکو/ مسلمان چطور به اینجا رسید؟ 

افق نیوز/ برانکو بابت انتقال محسن مسلمان به ذوب آهن متعجب است که چطور یک بازیکن حاضر می‌شود از پیشنهاد خارجی و همچنین پیشنهاد ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی اش عبور کند تا به تیمی برگردد که گذشته اش در آن رقم خورده بود.

محسن مسلمان بالاخره پرسپولیس را ترک کرد و به باشگاه ذوب‌آهن اصفهان برگشت. در مورد این بازیکن حرف و حدیث‌های زیادی مطرح بود. از یک سو، هنوز هم کسی متوجه نشده چرا برانکو او را به یکباره نیمکت‌نشین کرد و از طرف دیگر چه شد که مسلمان وارد هاله سکوت شد و نه با رسانه‌ها مصاحبه‌ای انجام داد و نه به دنبال قهر و حاشیه‌سازی‌هایش رفت.

این شرایط، تعجب هواداران پرسپولیس را در پی داشت تا اینکه بالاخره مسلمان به ذوب‌آهن پیوست و با یک پست اینستاگرامی از هوادارانش خداحافظی کرد. در پیام مسلمان، مسائلی، چون «تلاش کردم، اما به من اعتماد نشد» یا «دو پیشنهاد داخلی و یک پیشنهاد خارجی داشتم» مطرح شد. مسائلی که شنیدیم، برانکو ایوانکوویچ را حسابی متعجب کرده است. برانکو در این مورد دچار شک و تردید است. او نمی‌داند کدام موضوع را باور کند.

وقتی اوایل نیم‌فصل دوم لیگ گذشته، او تصمیم گرفت به خاطر اشتباهات فردی و افت شدید مسلمان، این بازیکن را نیمکت‌نشین کند، مسلمان به مدیران باشگاه گفته بود از قطر پیشنهاد دارد و می‌خواهد برود، اما مشخص نشد چرا عقد قرارداد با دلار قطری‌ها را رد کرد و به ذوب‌آهن رفت. از سوی دیگر این بازیکن به همبازیان خود گفته بود قرار است راهی سپاهان شود آن هم با پیشنهاد ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی ولی این بار هم راهی به سپاهان پیدا نکرد و مقصد او، ذوب‌آهن بود در حالی که شایعه شده قراردادش تنها ۶۰۰ میلیون تومان است!

برانکو بابت این مسائل متعجب است که چطور یک بازیکن حاضر می‌شود از پیشنهاد خارجی و همچنین پیشنهاد ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی اش عبور کند تا به تیمی برگردد که گذشته اش در آن رقم خورده بود. به عبارت دیگر، مسلمان چطور توانست برگشت به عقب داشته باشد؛ شاید هم در مورد شرایط، پیشنهادات و مسائل پیرامون مسلمان غلو شده بود وگرنه این وضعیت با آن اخبار و شایعات جور درنمی‌آید. به نوشته خبرورزشی، برانکو دقیقاً از همین موضوع متعجب است، چون او فکرش را هم نمی‌کرد مسلمان بعد از خروج از لیست پرسپولیس، راهی ذوب‌آهن اصفهان شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=253763

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر