1

هافبک سابق تراکتورسازی تبریز به سپاهان پیوست+ تصویر

  • کد خبر : 254015
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸

کاپیتان سابق تیم تراکتورسازی که دارای محبوبیت فراوان وخاصی در تبریز است با عقد قراردادی بمدت یک فصل به اصفهان آمد تاعضوی از خانواده بزرگ پر افتخارترین باشگاه ایران شود.

به گزارش افق نیوز و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولادمبارکه سپاهان مهدی کیانی هافبک سابق تیم تراکتورسازی تبریز به جمع طلایی پوشان سپاهان پیوست.

تیم فوتبال سپاهان در ادامه فعالیت نقل و انتقالاتی خودش مهدی کیانی هافبک جنگنده و توانمند فوتبال ایران را به خدمت گرفت. کیانی یکی از از بازیکنان خاص فوتبال ایران است که زاده بیستم دیماه ۱۳۶۵درشهر نهاوند است وفوتبال حرفه ای خود را با جوانان صبا باطری اغاز کرده است.
کاپیتان سابق تیم تراکتورسازی که دارای محبوبیت فراوان وخاصی در تبریز است با عقد قراردادی بمدت یک فصل به اصفهان آمد تاعضوی از خانواده بزرگ پر افتخارترین باشگاه ایران شود.

مهدی کیانی که قبل از این سابقه همکاری موفقی با امیرقلعه نوعی داشته بار دیگر واین بار در نصف جهان شاگرد قلعه نویی می شود تا افتخارات تازه ای را با دیگر طلایی پوشان سپاهان برای هواداران وعلاقمندان این تیم کهن اصفهانی خلق کنند.

این بازیکن که کیفیت فنی او مورد تائید اهالی فوتبال است یک وزنه سنگین درخط هافبک سپاهان به شمار می رود که می توان پیوستن او به سپاهان را جزو یکی از مهم ترین اتفاقات فصل نقل وانتقالات لیگ هیجدهم دانست.

مهدی کیانی فوتبال حرفه ای خود را درتبریز و در تیمهای گسترش فولاد وتراکتور سازی تبریز گذرانده است و در فصل پیش رو با پیراهن طلایی در باشگاه خواهرخوانده سپاهان توپ خواهد زد.
گفتنی است پیش از این دو باشگاه پرطرفدار شهرستانی تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان مراودات بسیار خوبی را با یکدیگر داشته اند وبه نوعی می توان گفت مهدی کیانی به خانه دوم خود آمده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=254015

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر