2

ژیگادوو: ایرانی‌ها و لهستانی‌ها بسیار شبیه هم هستند/ کوچ ستاره‌ها به دلیل شرایط اقتصادی ایران است

  • کد خبر : 254107
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷

ملی پوش پیشین لهستان گفت: ایرانی‌ها و لهستانی از نظر شخصیتی بسیار به هم شبیه هستند چون هر دو تا آخرین امتیاز بازی برای پیروزی می‌جنگند.

ژیگادوو: ایرانی‌ها و لهستانی‌ها بسیار شبیه هم هستند/ کوچ ستاره‌ها به دلیل شرایط اقتصادی ایران است

به گزارش افق نیوز، تیم ملی لهستان در نخستین بازی خود در هفته چهارم لیگ ملت‌‌های والیبال با نتیجه ۳ بر صفر از ایران در شهر شیکاگو شکست خورد.

اوکاش ژیگادوو، پاسور پیشین تیم ملی لهستان که ۳ قهرمانی لیگ برتر ایران را در اختیار دارد در مورد بازی ایران و لهستان اظهار داشت: ایرانی‌ها و لهستانی از نظر شخصیتی بسیار به هم شبیه هستند چون هر دو تا آخرین امتیاز بازی برای پیروزی می‌جنگند. به همین خاطر است که دیدارهای ایران و لهستان همیشه جذاب و پرهیجان است.

ژیگادوو به شوخی گفت: من از بازیکنان ایرانی در مورد بهترین دوران تیم ملی این کشور سوال می‌کردم و همه آنها زمان ولاسکو را بهترین دوران تیم ملی می‌دانستند. آنها بعضی اوقات می‌گفتند که بازیکنان در زمین، نقش اصلی را بازی کرده‌اند و ولاسکو در زمین نبوده است. بازیکنان بعد از ۲ سال دوباره نظر خود را عوض کردند و همه موفقیت‌های خود را مدیون ولاسکو می‌دانستند.

او تصریح کرد: ایران یکی از کشورهای دیدنی برای مسافرت و گردشگری است. مردم این کشور بسیار مهربان و میهمان‌نواز هستند. شرایط اقتصادی ایران اما همانطور که همه می‌دانند، چندان خوب نیست و به همین خاطر است که شاهد کوچ ستاره‌‌های این کشور به اروپا هستیم. معروف، میرزاجان‌پور، غفور و معنوی‌نژاد در ایتالیا بازی خواهند کرد. قائمی به ترکیه خواهد رفت و عبادی‌پور هم در لهستان است.

ملی پوش پیشین لهستان به ارتباط خود با بازیکنان ایرانی اشاره کرد: من پیش از بازی با لهستان، تلفنی با سید (محمد موسوی) صحبت کردم. او درگیر مصدومیت و درمان زانویش است و به همین خاطر در آمریکا (هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال) نیست. تمرکز او فعلاً روی رفع مصدومیت برای مسابقات قهرمانی جهان در بلغارستان و ایتالیاست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=254107

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر