2

هیچ خودرو، انسان و احشامی از سال آینده نمی‌تواند غیرقانونی وارد کشور شود.

  • کد خبر : 25462
  • ۲۶ دی ۱۳۹۰ - ۲۲:۴۴

امروز دیگر کویر جایگاه امنی برای اشرار نیست و با شناسایی‌های که از سوی مرزبانان جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد، تعدادی زیادی از اشرار به هلاکت رسیده‌اند.

فرمانده ناجابا بیان اینکه  امروز دیگر کویر جایگاه امنی برای اشرار نیست گفت:هیچ خودرو، انسان و احشامی از سال آینده نمی‌تواند غیرقانونی وارد کشور شود.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم صبح دوشنبه در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: دشمن از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران سعی در ایجاد تفرقه و از بین‌بردن ارزش‌های نظام مقدس اسلامی را داشته است و با ایجاد تفرقه میان مردم شیعه و سنی قصد عقب‌ماندگی این خطه از میهن اسلامی را داشته که خوشبختانه در چند سال اخیر با جهاد اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و علمی نتوانسته است به اهداف خود نایل شود.

احمدی‌مقدم در ادامه اظهار داشت: برنامه‌های ویژه‌ای را برای ساماندهی مرزها در دستور کار قرار داریم که با اجرای آنها در بحث قاچاق سوخت، کالا و موادمخدر می‌توانیم کاهش چشمگیری را داشته باشیم.

وی به شرایط ویژه استان در منطقه اشاره کرد و گفت: سیستان و بلوچستان با توجه به همسایگی با دو کشور افغانستان و پاکستان و شرایط بی‌ثباتی که در مرزهای این دو کشور حاکم است توانسته عملیات‌های گسترده‌ای را در خصوص مبارزه با قاچاق موادمخدر، سوخت و کالا داشته باشد.

وی گفت: با همت و تلاش جان برکفان نیروی انتظامی و به ویژه هنگ مرزبانی استان جرائم در سطح استان به نصف کاهش یافته و کشفیات دو برابر شده است.

امروز دیگر کویر جایگاه امنی برای اشرار نیست

احمدی‌مقدم خاطرنشان کرد: امروز دیگر کویر جایگاه امنی برای اشرار نیست و با شناسایی‌های که از سوی مرزبانان جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد، تعدادی زیادی از اشرار به هلاکت رسیده‌اند.

فرمانده ناجا گفت: با اجرای کارهای عمرانی در سال ۹۱ در خصوص امنیت مرزهای جنوب شرق کشور بزودی شاهد آن خواهیم بود که دیگر هیچ خودرو، انسان یا احشام به صورت غیرقانونی وارد کشور نخواهد شد.

کشف نزدیک به سه‌تن موادمخدر صنعتی از نوع شیشه

وی همچنین درباره کشفیات موادمخدر در کشور نیز گفت: با تلاش و عملیات‌های یگان‌های مختلف نیروی انتظامی در سطح کشور نزدیک به سه‌تن کشفیات موادمخدر صنعتی از نوع شیشه را داشته‌ایم.

رفت و آمدهای غیر قانونی در مرز به حداقل رسیده

انجام بیش از ۸۰۰ مورد عملیات در مرزهای علیه قاچاقچیان و اشرار درشبانه‌روز

به گزارش ایسنا،همچنین در این مراسم سردار کوهکن فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با ارائه گزارشی به تحولات چشمگیر در ساماندهی مرزها اشاره کرد و گفت: با تلاش هنگ مرزی استان رفت و آمدهای غیر قانونی در مرز به حداقل رسیده و کاهش جرائم خشن که در ارتباط با مرز بوده به طور وضوح کاهش یافته است.

وی گفت: نزدیک به یک چهارم کشفیات موادمخدر که در حوزه استان سیستان وبلوچستان صورت پذیرفته توسط مرزبانان استان به دست آمده است.

کوهکن گفت : در دو سال گذشته ۱۲۲ تن کشفیات موادمخدر توسط پلیس مرزبانی داشته‌ایم.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در هر شبانه روز در مجموع بیش از ۸۰۰ مورد عملیات در مرزهای استان علیه قاچاقچیان و اشرار صورت می‌گیرد.

وی اظهارکرد: از ابتدای سال تاکنون نیز ۲۴۸ هزار عملیات مبارزه و نجات نیز در مرزهای استان صورت گرفته است.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: خوشبختانه دیگر تصادفات زنجیره‌ای خودروهای حمل سوخت قاچاق را در سطح جاده‌های استان کمتر شاهد هستیم و با ساماندهی مرزها توانسته‌ایم مبادلات اقتصادی مرزنشینان استان را قانونمند سازیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=25462

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر