3

تا حدود زیادی نماینده همان قدرت سیاسی هستیم.

  • کد خبر : 2547
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۲

‘دمیتری مدودیف’ رییس جمهوری روسیه، پس از مدت ها سکوت خود درباره احتمال شرکت همزمان وی و ‘ولادیمیر پوتین’ نخست وزیر این کشور در انتخابات آتی ریاست جمهوری را شکست و گفت: مخالف رقابت با پوتین در این انتخابات هستم. مدودیف امروز دوشنبه در گفت و گو با مجله ‘فایننشال تایمز’ افزود: به طور قطع […]

‘دمیتری مدودیف’ رییس جمهوری روسیه، پس از مدت ها سکوت خود درباره احتمال شرکت همزمان وی و ‘ولادیمیر پوتین’ نخست وزیر این کشور در انتخابات آتی ریاست جمهوری را شکست و گفت: مخالف رقابت با پوتین در این انتخابات هستم.

مدودیف امروز دوشنبه در گفت و گو با مجله ‘فایننشال تایمز’ افزود: به طور قطع حضور همزمان ما در انتخابات ریاست جمهوری برای کشور زیانبار خواهد بود.
به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های خبری روسیه ،بر اساس تصریح قانون اساسی روسیه، پوتین که پیش از این دو بار در فاصله سال های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۸ ریاست جمهوری روسیه را در اختیار داشت، می تواند برای سومین بار در انتخابات آتی این کشور در مارس سال آینده میلادی شرکت کند.
وی اظهار داشت: من به همراه پوتین، همکار و دوست قدیمی ام، تا حدود زیادی نماینده همان قدرت سیاسی هستیم.
وی اضافه کرد: بر این اساس رقابت ما دو نفر می تواند به تحقق اهداف و مقاصدی که در طول سال های اخیر در راه دستیابی به آن برنامه ریزی کرده ایم ، آسیب بزند و این بهترین سناریور برای کشور ما و موقعیت کنونی ما نخواهد بود.
رییس جمهوری روسیه با رد شایعات مربوط به شدت گرفتن رقابت بین او و پوتین برای انتخابات آتی ریاست جمهوری تشریح کرد: هر چند ممکن است بین ما دو نفر اختلاف نظرهایی در مورد برخی مسایل و یا شیوه های دستیابی به اهداف خاص وجود داشته باشد، ولی حل اختلافات موجود خاصیتی همواره پیش برنده داشته است.
مدودیف یادآور شد: اما اینکه بعضی ها فکر کنند که تفاوت دیدگاه ها میان من و پوتین موجب فاصله افتادن میان ما می شود، اشتباه است.
وی همچنین با بیان این مطلب که هر رییس جمهوری علاقه مند است که برای دور دوم انتخاب شود ، گفت: البته این علاقه مندی به تنهایی برای تصمیم گیری در این خصوص کفایت نمی کند.
وی افزود: اتخاذ تصمیم در زمینه شرکت در انتخابات ریاست جمهوری برای دومین بار داستان متفاوتی است و بعضی اوقات تصمیمات با علایق همخوانی ندارد.
مدودیف متعهد شد که اگر برای بار دوم به عنوان رییس جمهوری روسیه انتخاب شود، برنامه های اصلاحی خود در حوزه های اقتصادی و اجتماعی را پیش ببرد.
وی افزود: اگر من به عنوان رییس جمهوری برای دومین بار انتخاب شوم ، به طور یقین برای اجرای اهداف اعلام شده ام در زمینه بروزسازی اقتصاد و جامعه و نیز نظام سیاسی تلاش خواهم کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2547

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر