2

هوادار جنجالی جام جهانی پسر فرمانده قرارگاه سپاه نیست

  • کد خبر : 255196
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸

برخی از کاربران با انتشار تصویر جنجالی یک زوج هوادار تیم ملی ایران در روسیه، آن‌‌ها را پسر و عروس سردار عبادالله عبداللهی معرفی کردند که این موضوع صحت ندارد.

خبرگزاری فارس: هوادار جنجالی جام جهانی پسر فرمانده قرارگاه سپاه نیست

شایعه تا واقعیت: در حاشیه یکی از دیدارهای تیم ملی ایران با حریفانش در جام جهانی ۲۰۱۸ تصویری از چند تماشاگر ایرانی به سرعت دست به دست شد و واکنش های فراوانی در شبکه های اجتماعی به همراه داشت.

برخی کاربران شبکه اجتماعی نیز با انتشار این تصویر، صاحب عکس را پسر سردار عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران معرفی کردند که به همراه همسرش راهی روسیه شده‌اند و تصاویر مغایر با موازین اسلامی از آن‌ها منتشر شده است.

اما تصاویری دیگری از فن آیدی این تماشاگران وجود دارد که به وضوح نشان می دهد نام صاحب عکس فردی به نام میلاد سوهان‌فروشان‌مقدم است و  طبیعتا نمی‌تواند فرزند عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه خاتم باشد.

رسانه‌های ضدانقلاب هر از چندگاهی برای ایجاد حس بی اعتمادی نسبت به سپاه پاسداران شایعاتی را درباره فرماندهان ارشد سپاه مطرح می‌کنند.

شایعه فوق هم در زمانی مطرح شده است که امروز فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء افتتاح شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=255196

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر