1

رشد تولید و فروش سایپادیزل در سه ماهه نخست سال ۹۷

  • کد خبر : 255370
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶

شرکت سایپادیزل توانست با برنامه ریزی مناسب و هدف گذاری مشخص، میزان تولید و فروش انواع محصولات تجاری را در سه ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایش دهد.

به گزارش سایپانیوز، این شرکت در طی ۳ ماه اخیر توانسته تیراژ تولید خود را به ۱۲۷۰ دستگاه انواع کامیون و کامیونت برساند که این میزان تولید در قیاس با مدت مشابه سال گذشته نشان از رشد ۱۵۵ درصدی (۲٫۶ برابری) دارد.

بر این اساس، تولیدات بهاری سایپادیزل را تعداد ۵۷۵ دستگاه ولوو، ۵۰۳ دستگاه کامیونت فوتون و ۱۹۲ دستگاه دانگ فنگ تشکیل می دهند. در حالی که این مجموعه صنعتی در مدت مشابه سال قبل ۳۴۸ دستگاه ولوو و ۱۵۰ دستگاه فوتون را تولید و روانه بازار کرده بود.

این گزارش حاکیست، سایپادیزل به منظور تناسب عرضه، تقاضا و پاسخگویی به نیاز مشتریان، در سه ماهه نخست سال جاری، تعداد ۷۳۵ دستگاه از انواع محصولات خود را به مشتریان تحویل قطعی کرد که این میزان فروش نسبت به مدت مشابه رشد ۱۹ درصدی را نشان می دهد. همچنین، حجم ریالی فروش محصولات سایپادیزل نیز در دوره یاد شده، با رشد ۷۱ درصدی همراه بوده است.

با توجه به رسالت شرکت سایپادیزل در راستای تأمین محصولات نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور، این شرکت در سه ماهه نخست سال۹۷،‌ نسبت به صدور ۱۵۸ فاکتور فروش محصول و نیز تحویل ۱۵۰ دستگاه از خودروهای تجاری به مشتریان طرح نوسازی اقدام کرده است.

گفتنی است، سایر محصولات پیش فروش شده نیز بر مبنای برنامه تولید، طی ماه های آتی به تدریج تحویل مشتریان خواهد ش

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=255370

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر