6

نهمین متجاوز به زنان و دختران در حادثه اخیر شهرستان خمینی شهر، شب گذشته در شهرستان مبارکه دستگیر شد.

  • کد خبر : 2554
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۱

سرهنگ’حسین حسین زاده’ روز دوشنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا افزود:’م.پ’ که خود را در یک گاوداری در منطقه ‘زیباشهر’ شهرستان مبارکه مخفی کرده بود، یکشنبه شب توسط ماموران آگاهی آن شهرستان دستگیر شد. وی با بیان اینکه ماموران آگاهی شهرستان مبارکه بلافاصله با محاصره منطقه، این فرد شرور را دستگیر کردند، افزود: متهم […]

سرهنگ’حسین حسین زاده’ روز دوشنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا افزود:’م.پ’ که خود را در یک گاوداری در منطقه ‘زیباشهر’ شهرستان مبارکه مخفی کرده بود، یکشنبه شب توسط ماموران آگاهی آن شهرستان دستگیر شد.
وی با بیان اینکه ماموران آگاهی شهرستان مبارکه بلافاصله با محاصره منطقه، این فرد شرور را دستگیر کردند، افزود: متهم در بازجویی های اولیه به جرم خود اعتراف کرد.
رییس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: علاوه بر این فرد، شخصی که به این متهم پناه داده بود نیز دستگیر شد.
سرهنگ حسین زاده تاکید کرد:براساس قانون، افرادی که به متهمان پناه دهند و یا هنگام فرار به آنها یاری رسانند، مجرم شناخته و به دستگاه قضایی معرفی می شوند.
پیش از این هشت نفر از عوامل دخیل در تجاوز به زنان ودختران در یک محفل خانوادگی در باغی در شهرستان خمینی شهر، توسط ماموران آگاهی نیروی انتظامی دستگیر شده بودند.
سه نفر از این افراد هنگام خروج از کشور در استان سیستان و بلوچستان دستگیر شدند.
‘غلامرضا انصاری’رییس دادگستری استان اصفهان،چهارشنبه گذشته در گفت و گو با ایرنا اعلام کرده بود: از ۱۴ عامل شناسایی شده این حادثه، هشت نفر دارای سوابق کیفری هستند و شش نفر دیگر پرونده ای در دادگاه های استان اصفهان ندارند.
وی بااشاره به تحقیقات انجام شده درباره سوابق کیفری عاملان تجاوز به عنف در خمینی شهر افزود: از این هشت نفر، سه نفر در زمینه های شرب خمر، ایراد ضرب و جرح،‌ قمه کشی،آدم ربایی،سه نفر دیگر در زمینه های آدم ربایی،رابطه نامشروع،نزاع دسته جمعی و چاقو کشی و دو نفر هم در زمینه شرب خمر و سرقت، سابقه کیفری در دادگاه های استان اصفهان دارند.
به گفته انصاری،پرونده این جنایت پس از دستگیری همه متهمان این حادثه به صورت فوری و خارج نوبت توسط دستگاه قضایی استان اصفهان رسیدگی می شود.
شهرستان خمینی شهر در ۱۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2554

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر