1

گران‌ قیمت‌ترین ستاره ایران در جهان +تصویر

  • کد خبر : 255438
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴

البته با ورود فیلیپ کوکو سرمربی هلندی فصل قبل آیندهوون به باشگاه فنرباغچه ترکیه، FoxSport ادعا کرد شانس این تیم برای خرید جهانبخش کم نیست، چون کوکو از فصل قبل در صدد عقد قرارداد با ستاره ایرانی بود و حالا این فرصت را دارد تا پای ستاره ایرانی را به استانبول باز کند تا برای زرد و مشکی‌پوشان به میدان برود.

سایت معتبر هلندی نوشت: «در‌های خروج از AZ برای جهانبخش تنها به یک شرط باز می‌شود آن‌هم واریز ۲۰ میلیون یورو به حساب باشگاه است، چون بعد از فروش ۱۱ میلیون یورویی ویگهورست به بوندس‌لیگا حالا آلکماری‌ها روی درآمد دو برابری با فروش آقای گل هلند حساب کرده‌اند.
به گزارش افق نیوز/کم پیش آمده مهاجمی در آردیویسه آقای گل شود و فصل بعد از کسب این عنوان را در هلند سپری کند از همین رو انتظار می‌رفت بر اساس خبری که سران آلکمار پیرامون جدایی قطعی ستاره ایران منتشر کردند انتقال علیرضا جهانبخش به باشگاهی بزرگ‌تر خیلی زودتر از آنچه تصور می‌شد، عملی شود، اما این اتفاق رخ نداد و حالا بعد از جام جهانی نیز خبر‌های ضد و نقیض فراوانی پیرامون جابه‌جایی مرد ۲۲ گله آردیویسه به گوش می‌رسد تا نگرانی‌ها پیرامون آینده ستاره ایران به اوج خود برسد. بیشتر باشگاه‌های خواهان او در ماه‌های گذشته این روز‌ها فعالیت گسترده‌ای برای تقویت خود در دستور کار قرار داده‌اند.
چند روز بعد از انتقال ووت ویگهورست مهاجم ملی‌پوش هلند و زوج جهانبخش در حط حمله آلکمار به بوندس‌لیگا و باشگاه ولفسبورگ با ارزش تقریبی ۱۱ میلیون یورو برخی رسانه‌های هلند از جمله سایت VoteBall از ابراز تمایل بیش از ۵ تا ۶ باشگاه برای جذب آقای گل ایرانی آلکمار پرده برداشت و مدعی شد انتقال این بازیکن ملی‌پوش این روز‌ها به خاطر قفل شدن در‌های خروج با ابهامات فراوانی روبه‌رو است. این سایت مدعی شد سران باشگاه برای فروش ستاره گلزن خود برچسب قیمتی ۲۰ تا ۲۲ میلیون یورویی چسبانده‌اند به همین خاطر در شرایط اقتصادی فعلی کمتر باشگاهی ریسک پرداخت چنین پولی را به جان می‌خرد. این سایت معتبر هلندی نوشت: «در‌های خروج از AZ برای جهانبخش تنها به یک شرط باز می‌شود آن‌هم واریز ۲۰ میلیون یورو به حساب باشگاه است، چون بعد از فروش ۱۱ میلیون یورویی ویگهورست به بوندس‌لیگا حالا آلکماری‌ها روی درآمد دو برابری با فروش آقای گل هلند حساب کرده‌اند. پیش از این سران باشگاه هنگام فروش وینسنت یانسن آقای گل سه فصل گذشته خود به تاتنهام نیز به همین شکل رفتار کردند و در نهایت با قراردادی ۱۸ میلیون پوندی این بازیکن را به جمع شاگردان مائوریسیو پوچتینو در لندن منتقل کردند».
علیرضا جهانبخش آقای گل هلند بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ به ایران بازگشت و طبق برنامه حداقل دو هفته ریکاوری و استراحت در دستور کار خواهد داشت. برهه زمانی که این اجازه را به باشگاه آلکمار و مشتریان این ملی‌پوش گلزن می‌دهد تا با پیگیری مذاکرات زمینه انتقال وینگر راست تیم ملی به عنوان گران‌قیمت‌ترین ستاره ایران در جهان فوتبال را فراهم کنند. بنا به ادعای مدیر فوتبال AZ همچنین امیر هاشمی‌مقدم طی یک ماه گذشته بیش از ۵ تا ۶ باشگاه به صورت رسمی خواستار مذاکره برای جذب این گلزن ۲۴ ساله شدند ضمن اینکه دو تا سه باشگاه نیز خواستار دریافت شرایط فروش جهانبخش شده‌اند که این پیشنهادات از آلمان، ایتالیا، اسپانیا و ترکیه به دست آلکماری‌ها رسیده است. مدیرنامه جهانبخش در تأیید این اخبار به سایت‌های هلندی گفت: «عجله‌ای برای انتخاب و تصمیم‌گیری نداریم، چون سران باشگاه باید از نظر مالی با مشتریان علیرضا به توافق برسند بعد ما پیرامون شرایط انفرادی و خواسته‌های خودمان پای میز بنشینیم». اتفاقی که رسانه‌ها مدعی شدند طی هفته جاری به دستور کار سران آلکمار تبدیل خواهد شد، چون در صدد خرید مهاجمانی جدید برای فصل آتی هستند.
از جمع مشتریان سرشناس علیرضا جهانبخش این روز‌ها بیشتر محافل خبری نزدیک به باشگاه از برایتون تیم لیگ برتری جزیره به عنوان جدی‌ترین مشتری ستاره ایرانی نام می‌برند، باشگاهی که از مدت‌ها پیش شرایط گلزن اول AZ و آردیویسه را زیر نظر دارد و در پنجره تابستانی نیز وعده خرید یک ستاره بزرگ را به طرفداران خود داده است. البته با ورود فیلیپ کوکو سرمربی هلندی فصل قبل آیندهوون به باشگاه فنرباغچه ترکیه، FoxSport ادعا کرد شانس این تیم برای خرید جهانبخش کم نیست، چون کوکو از فصل قبل در صدد عقد قرارداد با ستاره ایرانی بود و حالا این فرصت را دارد تا پای ستاره ایرانی را به استانبول باز کند تا برای زرد و مشکی‌پوشان به میدان برود.
منبع: خبرورزشی
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=255438

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر