1

شوک بزرگ به استقلالی ها و شفر ! این دو ستاره استقلال بی سر و صدا رفتنی شدند!

  • کد خبر : 255612
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷

به نظر می‌رسد مدافع و هافبک ملی‌پوش استقلال تصمیم به جدایی گرفته‌اند.

به نظر می‌رسد مدافع و هافبک ملی‌پوش استقلال تصمیم به جدایی گرفته‌اند.
دربی سید مهدی رحمتی سید مجید حسینی شوک بزرگ به استقلالی ها و شفر ! این دو ستاره استقلال بی سر و صدا رفتنی شدند!

افق نیوز/ به نظر می‌رسد مدافع و هافبک ملی‌پوش استقلال تصمیم به جدایی گرفته‌اند.

 

امید ابراهیمی پس از بازگشت به همراه تیم ملی فوتبال از روسیه به ایران، قرار است همانند همه ملی‌پوشان ۲ هفته اسراحت کند. پیش از جام جهانی، صحبت‌هایی مبنی بر توافق ابراهیمی با الاهلی قطر مطرح شد، تیمی که پیش از این پژمان منتظری و مجتبی جباری را در اختیار داشته است. این پیشنهاد از سوی یک مدیربرنامه ایرانی به ابراهیمی داده شد و هافبک استقلال هم به او اختیار داد تا با تیم قطری مذاکره کند.

 

ابراهیمی‌ واکنشی به این پیشنهاد نداد تا تمرکزش را روی تیم ملی بگذارد. این بازیکن به هنگام ورود به ایران با تماس رضا افتخاری مدیرعامل استقلال روبه‌رو می‌شود و دو طرف چند بار دیگر هم با هم صحبت می‌کنند. ابراهیمی از افتخاری خواستار دریافت مطالبات سال‌های گذشته خود که ۸۰۰ میلیون تومان است، شده و گفته پس از دریافت پول پای میز مذاکره می‌شود، اما خبرهایی رسیده که ابراهیمی با مبلغ ۷۰۰ هزار دلار با تیم الاهلی قطر به توافق رسیده و حتی در این زمینه با منتظری و جباری جهت زندگی در قطر مشورت کرده است.

 

مسئولان استقلال با خسرو حیدری که باجناق ابراهیمی‌ است، صحبت‌هایی را انجام داده‌اند و از حرف‌های حیدری متوجه شده‌اند که بحث حضور ابراهیمی در دبی برای استراحت مطرح نیست و شاید به قطر رفته تا با تیم الاهلی مذاکره کند. استقلالی‌ها هم از چند روز پیش دنبال گزینه‌ای برای جانشینی او هستند، اما باز هم منتظرند تا شاید ابراهیمی پاسخ روشنی به آنها بدهد. افتخاری مدیرعامل استقلال به ابراهیمی قول داده که مطالباتش پرداخت می‌شود و نگرانی بابت این موضوع نداشته باشد. همچنین باشگاه به ملی‌پوش خود پیشنهادات نجومی داده و شاید بازیکن ملی پوش استقلال تصمیم بگیرد یک فصل دیگر در استقلال بماند.

سیدمجید حسینی دیگر مدافع ملی‌پوش استقلال یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد، اما او هم خواستار جدایی شده و گفته می‌شود پیشنهاد خارجی دارد. قرارداد حسینی به شکلی است که اگر بخواهد در آسیا بازی کند، باید مبلغ ۲۰۰ هزار دلار و برای اروپا ۱۰۰ هزار دلار جهت فسخ قرارداد به استقلال بپردازد. بند دیگری هم وجود دارد که شاید حسینی را برای رفتن از استقلال پشیمان کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=255612

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر