1

شرایط متفاوت سرخابی در فاصله ۱۷‌‌روز تا سوپرجام/ آرامش سرخ‌، بحران آبی!‌

  • کد خبر : 255700
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

فقط ۱۷‌روز تا بازی استقلال و پرسپولیس در سوپرجام ایران باقی مانده است.

فقط ۱۷‌روز تا بازی استقلال و پرسپولیس در سوپرجام ایران باقی مانده است.
بازی استقلال و پرسپولیس شرایط متفاوت سرخابی در فاصله 17‌‌روز تا سوپرجام/ آرامش سرخ‌، بحران آبی!‌

افق نیوز/ فقط ۱۷‌روز تا بازی استقلال و پرسپولیس در سوپرجام ایران باقی مانده و در‌حالی شمارش معکوس برای این بازی در روز ۲۹ تیر ساعت ۲۰:۴۵ آغاز شده که ۲ تیم بزرگ و پرطرفدار پایتخت در شرایطی کاملا متفاوت خود را مهیای این بازی می‌کنند.

 

هر‌چند‌ سوپرجام ایران در ۳ دوره گذشته یک بازی و یک جام تشریفاتی بوده اما این‌بار با توجه به رسیدن استقلال و پرسپولیس به این تک بازی شرایط کاملا متفاوت است. این اولین داربی تهران است که در قالب سوپرجام برگزار خواهد شد و هر ۲‌‌ تیم به خوبی می‌دانند که پیروزی در این بازی حیثیتی می‌تواند تا چه حد در آستانه فصل جدید از نظر روحی‌ و روانی تاثیرگذار باشد. بنابراین حداقل امسال دیگر سوپرجام تشریفاتی نیست و نگاه استقلال و پرسپولیس و هواداران ۲‌ تیم به این بازی کاملا متفاوت خواهد بود.

 

شروع زودهنگام تمرینات استقلال و پرسپولیس نشان می‌دهد که برانکو و شفر تا چه حد این بازی را جدی گرفته‌اند و مسلما هیچ‌کدام از آن‌ها دوست ندارند بازنده اولین بازی رسمی و البته اولین داربی فصل باشند. تا چند روز پیش خیلی‌ها فکر می‌کردند با توجه به جدایی مسلمان، محرمی و احمدزاده و همچنین محرومیت پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات پرسپولیسی‌ها با شرایط چندان خوبی پا به سوپرلیگ نگذارند و شروع خوبی در فصل جدید نداشته باشند. در نقطه مقابل قراردادهای شبانه پندار توفیقی با چند بازیکن لیگ برتری باعث شده بود که استقلالی‌ها سرخوش از حضور موفق تیمشان در بازار نقل و انتقالات به سوپرجام فکر کنند.

 

حالا در حالی که شمارش معکوس برای سوپرجام آغاز شده، همه‌چیز برخلاف انتظارات پیش می‌رود و پنجره بسته پرسپولیسی‌ها در نقل‌و انتقالات به یک پنجره جادویی تبدیل شده و در نقطه مقابل باشگاه استقلال با بدموقع‌ترین بی‌پولی تاریخ روبه‌رو شده است. در‌حالی که پرسپولیسی‌ها توانسته‌اند با جذب سعید کریمی، مهدی ترابی، مهدی شریفی، مهدی شیری و به احتمال خیلی زیاد سروش رفیعی نیم فصل دوم خود را تضمین کنند، استقلالی‌ها در بلاتکلیفی محض به سر می‌برند. استقلال در‌حالی حدود یک هفته است‌ تمرینات خود را استارت زده که هنوز تکلیف بازیکنانی که قرار است قراردادهای خود را تمدید کنند، مشخص نشده‌ و این موضوع تمرینات استقلال را به حالت نیمه‌ رسمی درآورده است.

 

در‌حال حاضر وریا غفوری، امید ابراهیمی، مامه تیام، سرور جپاروف و مجید حسینی، بازیکنانی هستند که تکلیف قراردادشان روشن نیست و به جز مجید حسینی، بقیه آن‌ها برای تمدید قرارداد شرط مالی گذاشته‌اند که حداقل قرارداد سال‌های گذشته‌شان تسویه شود اما باشگاه پولی ندارد که به آن‌ها بدهد و این موضوعی است که شفر را حسابی نگران کرده است.

 

نکته مهم این است که سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال و البته ملکی به عنوان عضو اقتصادی تا این لحظه در تامین بودجه ناکام بوده‌اند و همین موضوع باعث شده که با وجود مذاکرات پیا‌پی هیچ‌کدام از بازیکنان فصل گذشته باشگاه قراردادهای خود را تمدید نکنند.

مسلما با این شرایط بر‌خلاف انتظارات این پرسپولیس است که با خیالی آسوده خود را برای سوپرجام آماده می‌کند و استقلالی‌ها باید با بحران به استقبال این بازی بروند؛ اتفاقی که یک‌بار دیگر ثابت کرد توپ گرد است و این پیش‌بینی را در دنیای فوتبال غیرممکن می‌کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=255700

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر