1

ماجرای قرارداد ترابی با تراکتورسازی چه بود؟

  • کد خبر : 255725
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷

هافبک ملی‌پوش و تازه وارد پرسپولیس پس از عقد قرارداد با این تیم با مشکل جدیدی روبه‌رو شده است.

ماجرای قرارداد ترابی با تراکتورسازی چه بود؟

به گزارش افق نیوز مهدی ترابی هافبک ملی‌پوش سایپا روز یکشنبه با عقد قراردادی دو سال و نیمه به تیم پرسپولیس  پیوست. پس از این اتفاق، عباس الیاسی سرپرست باشگاه تراکتورسازی تبریز مدعی شد این بازیکن فصل گذشته با این باشگاه قرارداد بسته بود.

ماجرا از این قرار است که مهدی ترابی در فروردین‌ماه سال جاری با هدف سرباز شدن در پایان فصل، قراردادی را با مصطفی آجورلو مدیرعامل وقت باشگاه تراکتورسازی منعقد کرد و قرار بر این شد تا این بازیکن در پایان فصل به عنوان بازیکن سرباز به سرخ‌پوشان تبریزی بپیوندد، اما با تغییر مالکیت تراکتورسازی و واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی، عملاً این قرارداد و تفاهم بین باشگاه تبریزی و ترابی از بین رفت.

رضا درویش در همان زمان درباره شرایط ترابی گفته بود: «تا جایی که من اطلاع دارم او می‌خواهد فصل آینده در یک تیم نظامی بازی کند تا از این طریق مشکلش را برای لژیونر شدن حل کند. ما نمی‌توانیم مخالفتی با این موضوع داشته باشیم اما به دلیل اینکه ترابی یک فصل دیگر با سایپا قرارداد دارد باید پس از اتمام خدمت مقدس سربازی به تیم ما بازگردد تا درباره بحث حضورش در تیم‌های خارجی با این بازیکن مذاکره کنیم.»

در این صورت اگر باشگاه تراکتورسازی تبریز همچنان مدعی قرارداد داشتن ترابی شود،‌ کمیته نقل و انتقالات پرونده این بازیکن را به کمیته تعیین وضعیت ارجاع خواهد داد و در نهایت این کمیته به این پرونده رسیدگی خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=255725

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر