1

محاسباتی که گزینه مد نظر پرسپولیس را راهی پیکان می‌کند

  • کد خبر : 255735
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲

این است که او قرار است نیم فصل اول را در یک تیم تهرانی سپری کند و پس از آن راهی پرسپولیس شود.

انتقال سروش رفیعی به تیم فوتبال نساجی مننفی شده و به نظر می‌رسد او راهی پیکان خواهد شد.
تمرین پرسپولیس سروش رفیعی محاسباتی که گزینه مد نظر پرسپولیس را راهی پیکان می‌کند/ پیشنهاد سنگین مالی سروش مانع انتقالش به تیم سرخپوشان شد

افق نیوز/ این روز‌ها بحث زیادی در مورد سروش رفیعی بازیکن پیشین پرسپولیس و فصل گذشته تیم فوتبال الخور قطر و آینده‌اش مطرح است. از تیم‌های نساجی و سایپا تا حتی پیکان به عنوان مقاصد بعدی رفیعی البته برای نیم‌فصل است یاد می‌شود.

 

شرایط سروش رفیعی این روز‌ها خیلی پیچیده شده و کسی نمی‌داند او قرار است نیم‌فصل اول لیگ برتر را در چه تیمی سپری کند. تنها چیزی که از وضعیت رفیعی مشخص است، این است که او قرار است نیم فصل اول را در یک تیم تهرانی سپری کند و پس از آن راهی پرسپولیس شود. در همین راستا هم باشگاه پرسپولیس با این بازیکن به توافق رسیده و فقط تیمی که رفیعی باید برای نیم فصل در آن بازی کند، مشخص شود.

 

تا همین چند روز پیش بحث حضور رفیعی در تیم فوتبال نساجی مازندران مطرح بود. تیمی که امسال لیگ برتری شده و بازیکنان خوبی هم جذب کرده است. به نظر می‌رسد با توجه به اینکه پیشنهاد مالی رفیعی به باشگاه نساجی بیش از حد انتظار مسئولان این باشگاه بوده، تقریبا این انتقال منتفی شده است. گفته می‌شود مبلغی که رفیعی به نساجی پیشنهاد داده، چیزی حدود ۱/۵ میلیارد برای نیم‌فصل بوده است که همین امر باعث مردد شدن مسئولان نساجی برای جذب این بازیکن شده است.

 

با توجه به اینکه تقریبا انتقال رفیعی به نساجی منتفی شده و بحث حضور او در سایپا هم خیلی جدی نیست، تنها یک گزینه می‌ماند و آن هم تیم فوتبال پیکان است. سروش رفیعی نمی‌خواهد خارج از تهران بازی کند و قرار است از بین دو تیم پیکان و سایپا یکی را انتخاب کرده که ظاهرا بحث حضورش در پیکان خیلی جدی‌تر است.

 

با توجه به این شرایط گفته می‌شود رفیعی قرار است قبل از اینکه به تیم جدیدش برود، یک هفته‌ای را در اردو پرسپولیس سپری کند و پس از آن به تیم جدیدش برود. نکته جالب توجه در این توافق هم این است که برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در مشورتی که با سروش رفیعی داشته به او توصیه کرده که در تهران به فوتبالش ادامه دهد.

 

میزان

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=255735

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر