0

بزودی نتایج مثبت مذاکرات با تیام، جپاروف و غفوری اعلام می‌شود

  • کد خبر : 255782
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۶:۱۵

باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برخی فعالیت های باشگاه تا پیش از نهایی شدن و به نتیجه رسیدن نباید علنی شود تا مورد سو استفاده قرار نگیرد.

باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برخی فعالیت های باشگاه تا پیش از نهایی شدن و به نتیجه رسیدن نباید علنی شود تا مورد سو استفاده قرار نگیرد.
به گزارش افق نیوز، سایت باشگاه استقلال نوشت: باوجود جو سازی ها، نشر اکاذیب و شایعات، باشگاه استقلال با صلابت و آرامش کامل پیگیر کارهای آماده سازی تیم است. هواداران عزیز استقلال آگاه باشند برخی فعالیت های باشگاه تا پیش از نهایی شدن و به نتیجه رسیدن نباید علنی شود تا مورد سو استفاده قرار نگیرد. حمایت های وزارت ورزش از استقلال باعث ناراحتی عده ای گردیده که دوست ندارند استقلال پیشرفت کند.

بسیاری از مشکلات باشگاه توسط وزیر محترم ورزش و جوانان برطرف گردیده و مدیرعامل باشگاه نیز طی روزهای گذشته جلسات متعددی با وزیر محترم ورزش و جوانان داشته که بسیار مفید و موثربوده است، از جمله تامین اعتبار برای پرداخت بخشی از بدهی ها، پرداخت طلب بازیکنان، پرداخت قسمتی از مالیات بازیکنان و مربیان خارجی و تامین اعتبار برای اردوی پیش فصل. خوشبختانه بازیکنان استقلال نیز تیم خود را دوست دارند و وفادار هستند و هم قسم شده اند که در فصل جدید با قدرت تمام ظاهر شوند.
مذاکرات با تیام، جپاروف، امید ابراهیمی و وریا غفوری ادامه دارد و به زودی نتایج مثبت آن اعلام می شود که با رضایت خاطر هواداران همراه خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=255782

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر