1

 افراد مشخصی جوسازی می‌کنند، باشگاه شرایط سخت ندارد

  • کد خبر : 255857
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷

بر خلاف تلاش های نافرجام انجام شده و جو سازی های اخیر از سوی افراد مشخص، استقلال در شرایط سخت و ناگواری قرار ندارد. هماهنگی کامل میان اعضای هیات مدیره، مدیران باشگاه و کادرفنی وجود دارد و با اضافه شدن چند بازیکن مذکور، تیم کامل خواهد شد.

کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای هواداران را به حفظ آرامش دعوت کردند.
لوگوی استقلال اطلاعیه کمیته پیشکسوتان استقلال؛ افراد مشخصی جوسازی می‌کنند، باشگاه شرایط سخت ندارد

افق نیوز/ کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال درباره آخرین شرایط باشگاه اطلاعیه ای صادر کرد.

 

مشروح این اطلاعیه در ادامه می آید:

باشگاه استقلال به عوان یکی از بزرگترین و پر افتخارترین باشگاه های آسیا و ایران در روزهای مهم و تعیین کننده ای قرار دارد. با تلاش مدیران باشگاه، اعضای هیات مدیره و کادرفنی، کمیته فنی باشگاه و به ویژه حمایت های وزارت ورزش و جوانان بازیکنان جوان و آینده داری جذب استقلال شده، قرارداد فرشید باقری و وریا غفوری تمدید شده و امید ابرهیمی و سرور جپاروف نیز در آستانه امضای قراردادهای خود هستند. مشکل مالیات تیام نیز در یکی دو روز آینده حل شده و این بازیکن به تمرینات اضافه می شود.

 

بر خلاف تلاش های نافرجام انجام شده و جو سازی های اخیر از سوی افراد مشخص، استقلال در شرایط سخت و ناگواری قرار ندارد. هماهنگی کامل میان اعضای هیات مدیره، مدیران باشگاه و کادرفنی وجود دارد و با اضافه شدن چند بازیکن مذکور، تیم کامل خواهد شد.

 

موفقیت های به دست آمده در فص گذشته از جمله رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، قهرمانی جام حذفی، دارا بودن بیشترین بازیکن در تیم ملی و … به دلیل تلاش های شبانه روزی همه اعضای باشگاه، کادرفنی و بازیکنان بوده است. البته در این میان حمایت های و همراهی های همیشگی هواداران عزیز هموار باعث دلگرمی و افزایش روحیه و انگیزه همه عوامل باشگاه استقلال بوده است.

 

کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال حمایت کامل خود را از مدیرعامل، هیات مدیره، مدیران باشگاه، کادرفنی، کمیته فنی و بازیکنان اعلام می کند و از هواداران گرامی استقلال می خواهد همانطور که بارها و در روزهای سخت حامی تیم محبوب خود بوده اند، برای حفظ آرامش و روند رو به رشد استقلال یک بار دیگر وفاداری همیشگی خود را به استقلال بزرگ نشان داده و به آرامش باشگاه خود کمک کنند.

 

وزیر محترم ورزش و جوانان و اسپانسر باشگاه همکاری و حمایت همیشگی خود را از استقلال داشته اند و شایعاتی که خلاف این گفته می شود، نا درست است و جهت به حاشیه راندن باشگاه مطرح می شود. بدون تردید استقلال بزرگ با قدرت تمام به مسیر خود ادامه می دهد و هیچ موضوعی نمی تواند ایمان و اراده موجود در استقلال را کاهش دهد.

 

کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال برای حفظ آرامش این باشگاه از کلیه هواداران محترم درخواست می کند ضمن حفظ آرامش، حمایت همیشگی خود را از تیم محبوبشان ادامه داده تا این باشگاه بزرگ و پر افتخار به سمت موفقیت های بیشتر با قدرت تمام حرکت کند.

 

نامه

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=255857

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر