0

شفر را ساده‌لوح فرض کردند!

  • کد خبر : 255936
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

شاید مدیران استقلال تصور کردند شفر هم مانند بسیاری از مربیان ایرانی است و به همین دلیل از کنار برخی مسائل به راحتی می‌گذرد

شفر

شاید مدیران استقلال تصور کردند شفر هم مانند بسیاری از مربیان ایرانی است و به همین دلیل از کنار برخی مسائل به راحتی می‌گذرد

به گزارش افق نیوز، زمانی که وینفرد شفر در مرخصی به سر می‌برد پندار توفیقی با تعدادی بازیکن که بیشتر آنها کم‌نام و نشان بودند قرارداد امضا کرد. بازیکنانی که کسی نمی‌توانست حدس بزند که در لیست خرید شفر قرار نداشتند. پس از بازگشت شفر به ایران، جذب این بازیکنان برای سرمربی آلمانی استقلال یک شوک بزرگ بود چرا که وی درخواست جذب هیچ کدام از این بازیکنان را نداده بود و همین مسئله باعث شد امید سام‌کن که از سپیدرود به استقلال آمده بود دیپورت شود و در حال حاضر هم صحبت‌های زیادی در خصوص جدایی میثم تیموری و حتی مرتضی آقاخان شنیده می‌شود.

ابهامی که در این میان وجود دارد این است که چرا این بازیکنان بدون هماهنگی شفر جذب شده‌اند. شاید مدیران استقلال تصور کردند شفر هم مانند بسیاری از مربیان ایرانی است و به همین دلیل از کنار برخی مسائل به راحتی می‌گذرد اما این مربی آلمانی به محض بازگشت به ایران، واکنش تندی به جذب این بازیکنان انجام داد.

در حال حاضر پندار توفیقی به عنوان کسی که با این بازیکنان قرارداد امضا کرده باید پاسخگوی این ابهامات باشد ابهاماتی که می‌تواند شائبه‌های زیادی را به دنبال داشته باشد و اگر پاسخ مناسبی از طرف توفیقی داده نشود این شائبه‌ها رنگ و روی واقعیت به خود خواهد گرفت.

منبع: میزان
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=255936

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر