1

لقب مسی ایرانی وظیفه‌ام را سنگین‌تر می‌کند/ لیگ لهستان از همه نظر حرفه‌ای است

  • کد خبر : 256150
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸

بازیکن ایرانی تیم وروتسواف لهستان گفت: هنوز لیگ لهستان آغاز نشده اما باشگاه‌های لهستانی امکانات بسیار خوبی دارند و از همه نظر حرفه‌ای هستند.

بازیکن ایرانی تیم وروتسواف لهستان گفت: هنوز لیگ لهستان آغاز نشده اما باشگاه‌های لهستانی امکانات بسیار خوبی دارند و از همه نظر حرفه‌ای هستند.
فرشاد احمد زاده لقب مسی ایرانی وظیفه‌ام را سنگین‌تر می‌کند/ لیگ لهستان از همه نظر حرفه‌ای است

افق نیوز/ فرشاد احمدزاده، در خصوص حضورش در تمرینات تیم وروتسواف لهستان گفت: خوشبختانه تمرینات خوبی را این روزها انجام می‌دهیم و آماده حضور در لیگ لهستان می‌شویم. امروز اردوی ما به پایان می‌رسد و بعد از آن وارد فاز جدید تمرینات خواهیم شد. البته یک بازی تدارکاتی برای ما در نظر گرفته شده که ساعت ۱۶ به وقت محلی و ۱۸:۳۰ به وقت تهران این بازی را برگزار خواهیم کرد.

 

وی در خصوص وضعیت خودش هم خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمرینات گروهی را با تیم آغاز کردند و آماده کمک کردن به تیم هستند. البته به جز تمرینات گروهی یک مربی بدنساز هم دارم که تمرینات اختصاصی را با او انجام می‌دهم.

 

بازیکن سابق تیم پرسپولیس در خصوص اینکه برخی رسانه‌های اندونزیایی به او لقب مسی ایرانی داده‌اند، خاطرنشان کرد: واقعاً خوشحالم که چنین مقایسه‌ای انجام شده است و این مسئله بدون شک کار مرا سنگین‌تر خواهد کرد. آنها لطف داشتند که این لقب را برای من در نظر گرفته‌اند و امیدوارم بتوانم عملکرد خوبی از خودم ارائه دهم.

 

بازیکن جدید تیم وروتسواف در خصوص جو فوتبال لهستان و شرایط لیگ این کشور تصریح کرد: هنوز لیگ لهستان آغاز نشده تا جو لیگ این کشور را بشناسم، اما قطعاً از نظر امکانات و حرفه‌ای‌گری خیلی از ما جلوتر هستند. هر تیم اینجا چند زمین و امکانات فوق‌العاده دارد و از هر نظر حرفه‌ای هستند. ما هم تلاش می‌کنیم تا عملکرد خوبی از خودمان ارائه دهیم و بتوانیم مقام مناسبی کسب کنیم تا هواداران تیم‌مان را راضی کنیم.

 

بازیکن ایرانی شاغل در لیگ لهستان در پاسخ به این سؤال که برخورد با او به عنوان یک بازیکن جدید و خارجی چگونه بوده، گفت: خوشبختانه جو تیم بسیار خوب است و بازیکنان برخورد بسیار خوبی با من داشتند. از همه نظر شرایط بسیار خوب و ایده‌آل است و فکر می‌کنم ان‌شاءالله فصل خوبی انتظارم را می‌کشد.

 

احمدزاده درباره اینکه او اولین بازیکن ایرانی شاغل در لیگ لهستان است، افزود: این مسئله وظیفه من را سنگین‌تر کرده است اما همه تلاشم را می‌کنم تا به عنوان یک بازیکن ایرانی بتوانم درخشش خوبی در لیگ این کشور اروپایی داشته باشم تا بازیکنان ایرانی دیگری هم بتوانند به این لیگ بیایند. البته می‌دانم کار سختی انتظارم را می‌کشد اما همه تلاشم را خواهم کرد تا سفیر خوبی برای فوتبال ایران باشم.

 

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=256150

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر