1

برای سوپرکاپ مقابل استقلال آماده می‌شویم/ اینقدر انگیزه دارم که انگار تازه فوتبال را شروع کرده‌ام

  • کد خبر : 256193
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲

بازیکنان هم اینقدر طی این سال‌ها باتجربه شده‌اند که کاملا می‌دانند این فشار تمرینات و سختی‌های آن یک فصل فوق العاده را برای آنها در پی خواهد داشت. شاید این روزها سخت باشد اما برای روزهای بعدی و در جریان بازی‌ها کاملا متوجه تاثیر آن خواهیم شد.

وینگر پرسپولیس بیشترین فشار تمرینی را پشت سر می‌گذارد تا خاطرات تلخ چند وقت اخیر را با درخشش در فصل جدید کاملا فراموش کند.
امید عالیشاه برای سوپرکاپ مقابل استقلال آماده می‌شویم/ اینقدر انگیزه دارم که انگار تازه فوتبال را شروع کرده‌ام

افق نیوز/ دوری یک و نیم ساله از پرسپولیس باعث شده تا این روزها امید عالیشاه با دستیابی دوباره به پیراهن شماره ۲ این تیم از بیشترین انگیزه برخوردار باشد. او که برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی تراکتورسازی شده بود، ماجراهای عجیبی را پشت سر گذاشت و ابتدا محرومیت نقل و انتقالاتی و بعد از آن مصدومیت امیدهای او را ناامید کردند. اکنون عالیشاه با پایان این ماجراها به پرسپولیس بازگشته و به عنوان یکی از باتجربه‌های این تیم در سودای دستیابی به سومین قهرمانی سرخپوشان است.

او در خصوص اردوی آماده سازی پرسپولیس در کرواسی می‌گوید: فشار زیادی را پشت سر می‌گذاریم و بازیکنان هم اینقدر طی این سال‌ها باتجربه شده‌اند که کاملا می‌دانند این فشار تمرینات و سختی‌های آن یک فصل فوق العاده را برای آنها در پی خواهد داشت. شاید این روزها سخت باشد اما برای روزهای بعدی و در جریان بازی‌ها کاملا متوجه تاثیر آن خواهیم شد.

عالیشاه درباره وضعیت خودش گفت: مطمئنا من از انگیزه زیادی برای بازگشت به فوتبال برخوردار هستم. روزهای سختی را پشت سر گذاشتم و برای بازی کردن لحظه شماری می‌کنم. به هیچ عنوان از فشار این تمرینات ناراضی نیستم و خودم از آن استقبال می‌کنم تا بتوانم یک سال و اندی گذشته را جبران کنم. اینقدر برای لیگ فصل آینده انگیزه دارم که انگار تازه فوتبال را شروع کرده‌ام. امیدوارم بدشانسی دست از سرم بردارد و بتوانم رضایت هواداران و کادر فنی را برای نمایشی موفق در ترکیب تیم داشته باشم.

شماره ۲ پرسپولیس در خصوص آمادگی این تیم برای جدال سوپرکاپ مقابل استقلال گفت: در حال حاضر تمرینات آماده سازی را طبق برنامه دنبال می‌کنیم. به شخصه از این بازی استقبال می‌کنم و امیدوارم هواداران هم یک پیروزی بزرگ را جشن بگیرند. شرایط خوبی برای آماده سازی لیگ پشت سر می‌گذاریم و کاملا مهیای این بازی مقابل استقلال خواهیم شد. دلم برای دربی تنگ شده بود و امیدوارم بتوانیم در کنار هواداران به نتیجه خوبی برسیم.

عالیشاه که در دیدار تدارکاتی این تیم در زاگرب موفق به گلزنی شده بود در خصوص نقش جدیدش و همچنین حریفان تدارکاتی سرخپوشان گفت: تیم در آماده سازی قرار دارد و طبیعی است که نباید فشار در این مقطع به تیم بیاید. ما هم اکنون روزانه دو جلسه تمرینی پرفشار را پشت سر می گذاریم و قبل از بازی هم در نوبت صبح تمرین وزنه داشتیم. نتایج این بازی‌ها ملاک نیست. درباره عملکرد خودم هم کادرفنی باید نظر بدهد و هر جا که صلاح بدانند بازی خواهم کرد.

 

ورزش سه

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=256193

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر