2

پیشنهاد هنگفت آبی پوشان پایتخت برای ستاره تیم ملی

  • کد خبر : 256235
  • ۱۷ تیر ۱۳۹۷ - ۹:۳۶

در حال حاضر همه عاشق پسرم هستند، حتی کسانی که قبلا اهمیتی به فوتبال نمی دادند. بزرگترین هوادار او، مادربزرگ ۸۳ ساله اش است که حتی یک بازی او را از دست نمی دهد.

احتمال انتقال الکساندر گولووین به تیم فوتبال چلسی وجود دارد!

الکساندر گولووین

مادر الکساندر گولووین تاکید کرد که تیم فوتبال چلسی برای فرزندش پیشنهاد ۲۷ میلیون پوندی داده است و احتمال انتقال این بازیکن روسی به این تیم وجود دارد.

الکساندر گولووین پدیده تیم ملی روسیه در جام جهانی ۲۰۱۸ بوده و نظر تیم های بزرگ اروپا را به خود جلب کرده است. در ابتدا تصور می شد یوونتوس جلوتر از سایرین است اما دو پیشنهاد بیانکونری که در حدود ۲۰ میلیون یورو بود، از سوی باشگاه زسکا مسکو رد شد و حالا رسانه ها، چلسی را با پیشنهاد ۲۷ میلیون پوندی، نزدیک ترین باشگاه به او می دانند. هر چند از بارسلونا و آرسنال نیز به عنوان دیگر مشتریان این هافبک ۲۲ ساله یاد می شود. به گزارش مترو، مادر الکساندر گولووین در این مورد گفت:به نظر می رسد اخبار پیوستن الکساندر گولووین پدیده فوتبال روسیه به چلسی جدی است و مادر این بازیکن نیز مذاکرات را تایید کرد.

بله و دو باشگاه در حال مذاکره هستند اما ما هنوز جزئیات را نمی دانیم. فکر پسرم در حال حاضر فقط به تیم ملی روسیه است و فقط به جام جهانی تمرکز کرده است. انتقال باشگاهی او پس از جام جهانی انجام خواهد شد. در حال حاضر همه عاشق پسرم هستند، حتی کسانی که قبلا اهمیتی به فوتبال نمی دادند. بزرگترین هوادار او، مادربزرگ ۸۳ ساله اش است که حتی یک بازی او را از دست نمی دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=256235

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر