1

 آدمی نیستم هرکاری بکنم/ دیگر مرا با لباس استقلال نمی بینید

  • کد خبر : 256629
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴

ولی چیزی که برای خود م ارزش داشت این بود که همیشه با وجود مشکل تلاش کردم و تلاش کردم. توانستم دوباره برگردم و هرگز تسلیم نشدم. نگذاشتم مصدومیت ها جلویم را بگیرد ولی شرایط فوتبال و آدم های آن بیش از مصدومیت ها به من ضربه زد.

جباری بعد از خداحافظی از فوتبال صحبت های جالبی را انجام داد.
مجتبی جباری جباری: آدمی نیستم هرکاری بکنم/ دیگر مرا با لباس استقلال نمی بینید

افق نیوز/ مجتبی جباری هافبک محبوب استقلال فصل گذشته بعد از بازگشت به جمع آبی پوشان پایتخت شرایط سختی را تجربه کرد و در نهایت توسط مدیران استقلال از تیم کنار گذاشته شد او امروز در مصاحبه ای اعلام کرد کرد که دیگر نمی خواهد فوتبال بازی کند.

 

جباری در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است هواداران استقلال بار دیگر او را در مستطیل سبز ببینند گفت:فکر نمی کنم دیگر این اتفاق رخ دهد.حداقل می دانم برای من در استقلال اتفاق نمی افتد.خب شرایط واقعا تا زمانی که می شد از پاهایم کار کشیدم.از زانوهایم خیلی کار کشیدم و خیلی تلاش کردم.حتی بعد از اتفاقاتی که در استقلال افتاد می توانستم یک سال دیگر بازی کنم ولی دوری‌ام باعث شد تا از شرایط آرمانی فاصله بگیرم واین کار را سخت تر کرد از طرفی من آدمی نیستم که با هر شرایطی کنار بیام و با هر کیفیتی بازی کنم همیشه برایم خوب بودن مهم بوده است. الان هم با وضعیتی که دارم بازگشتم سخت شده است استقلال حالا جای جوان ترهاست، جوان هایی که برای خودشان اسم و رسمی دست و پا کنند در نهایت به خاطر اتفاقاتی که در فوتبال برایم افتاد خدارا شکر می کنم.شاید اگر به لحاظ موفقیت در باشگاه و تیم ملی به کارم نگاه کنید…خوب،مصدومیت ها مانع کار من شد ولی چیزی که برای خود م ارزش داشت این بود که همیشه با وجود مشکل تلاش کردم و تلاش کردم. توانستم دوباره برگردم و هرگز تسلیم نشدم. نگذاشتم مصدومیت ها جلویم را بگیرد ولی شرایط فوتبال و آدم های آن بیش از مصدومیت ها به من ضربه زد.

 

با توجه به صحبت های جباری در خصوص شرایط آمادگی‌اش به نظر می رسد او برای همیشه از فوتبال  خداحافظی کند.

 

ایلنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=256629

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر