1

هیچ کسی در باشگاه سرخپوشان با من در رابطه با ماندنم صحبت نکرد !+تصویر

  • کد خبر : 258113
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

دقیقا همین طور که شما گفتید امسال خیلی تغییر و تحولات در لیگ برتر به وجود آمده است و امیدوارم که این تغییرات مثبت باشد اگرچه فوتبال ایران را دستخوش تغییرات بسیار کرده است و واقعا کار کردن در حوزه خصوصی کار سختی است.

Image result for ‫محمد غلامی وریا غفوری‬‎

محمد غلامی مهاجم فصل گذشته سپیدرود به درخواست محمد ربیعی پاسخ مثبت داد و تصمیم گرفت بار دیگر به لیگ یک برگردد.

با پایان یافتن فصل و شرایطی که در این تیم حاکم شد دیگر نخواستند من بمانم و من هم چون می خواستم به فوتبال بازی کردنم ادامه بدهم از همین رو تصمیم گرفتم که به آلومینیوم اراک بیایم. حالا چرا آلومینیوم چون آقای ربیعی همیشه در طول دوران فوتبالی ام به بنده لطف داشتند و ایشان یک مربی جوان و با دانش هستند.محمد غلامی مهاجم فصل گذشته سپیدرود که عملکرد خوبی در این تیم در طول یک نیم فصل داشت ابتدا در خصوص جدایی اش از تیم می گوید:

وی افزود:

ان شاالله امسال بتوانم کنار این مربی و تیم خوبی که ساختند یک فصل خوب را پشت سر بگذارم. واقعا حیف است که یک نماینده از استان مرکزی در لیگ برتر حضور ندارد آن هم باوجود شور و هیجان هواداران اراکی و حمایت های همه جانبه مردم این شهر از فوتبال که نشان از این دارد همه کار برای لیگ برتری شدن تیم شهرشان می کنند.

از محمد غلامی می پرسیم چرا با وجود حضور مجددش در لیگ برتر به لیگ یک بازگشته است که او در پاسخ گفت:

گفتم به شما در سپیدرود هیچ کس نخواست با من در رابطه با ماندنم صحبت کند اگرچه روزهای خوبی در کنار مردم شهرم سپری کردم و دوست داشتم در این تیم بمانم اما اتفاقاتی که دست به دست هم داد تا وضعیت این تیم مبهم شود من را نگران کرد و از این رو تصمیم گرفتم که از جمع قرمزپوشان گیلانی جدا شوم.

او در ادامه گفت:

من چند پیشنهاد از تیم های لیگ برتری داشتم اما شرایط آنها شبیه به تیم سپیدرود بود و از همین رو ترجیح دادم به لیگ یک بیایم. از بین تیم های لیگ یکی هم به پیشنهاد آلومینیوم که لطف کردند و از من توسط آقای ربیعی درخواست کردند آمدم چون این تیم با وجود داشتن هوادار به نسبت سایر تیم های لیگ یکی بی حاشیه تر است و خواستم که به اینجا بیایم و از حضورم در این شهر رضایتمندم.

محمد غلامی که به جهت مشکلات بسیار از سپیدرود جدا شده است در مورد تغییر و تحولات در فوتبال ایران می گوید:

دقیقا همین طور که شما گفتید امسال خیلی تغییر و تحولات در لیگ برتر به وجود آمده است و امیدوارم که این تغییرات مثبت باشد اگرچه فوتبال ایران را دستخوش تغییرات بسیار کرده است و واقعا کار کردن در حوزه خصوصی کار سختی است. اینکه تیم ها در اوضاع بد اقتصادی تیم داری می کنند این یک موضوع است اینکه مدیریت ضعیف است موضوع دیگری است که باید به آن رسیدگی شود تا بازیکنان که در راس اصلی آن قرار دارند دچار ضرر و زیان نشوند. در کل برای تمام فوتبال ایران آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که دیگر مشکلات مالی در فوتبال ایران کمرنگ تر شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=258113

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر