به گزارش افق نیوز به نقل از روابط عمومی ایساکو، مشتریان مراجعه کننده به شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو در حال حاضر از این امکان برخودارند تا با دریافت پیامک از زمان پذیرش تا ترخیص، در جریان امور خودروی قرار بگیرند.
روند ارسال این پیامکها به این شکل است که مشتری پس از پذیرش خودرو، باید پیامکی مبتنی بر ثبت پذیرش، از سوی نمایندگی دریافت کند، در واقع این پیامک نشانگر پذیرش قطعی خودرو در نمایندگی است و پس از دریافت آن مشتری میتواند اطمینان حاصل کند که خودرو وارد فرآیند بررسی و تعمیر شده است. در مرحله بعد و پس از اتمام سرویس و خدمات نیز، پیامکی مبنی بر آماده بودن خودرو و زمان ترخیص برای مشتری ارسال میشود.
در آخرین مرحله و پس از تحویل خودرو، پیامک دیگری با محتوای هزینه و ریز خدمات انجام شده به مالک خودرو ارسال میشود و وی این امکان را خواهد داشت که هزینهها، شامل هزینه قطعات و اجرت خدمات انجام شده را در وبسایت شرکت ایساکو مشاهده کرده و با فاکتور دریافتی از نمایندگی تطبیق دهد و از صحت آن اطمینان یابد و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت ابتدا آن را با مدیر نمایندگی و در صورت عدم توافق با شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ مطرح کند.
این امکان علاوه بر اطمینانبخشی به مشتریان محترم در خصوص عملکرد نمایندگی، خدمتی به نمایندگیهای مجاز شرکت است تا با شفافیت و قطعیت به مشتریان خود خدمات ارائه کنند و در صورت بروز اختلاف در خصوص هزینهها، سایت شرکت را به عنوان مرجعی برای رفع شبهات مشتریان قرار دهند.
از سویی فاکتور پیامکی ارسالی برای مشتریان، میتواند به عنوان یک سابقه تعمیراتی همیشه در دسترس مالک خودرو باشد و در مواقع نیاز با مراجعه به لینک درج شده در پیامک از آن استفاده کند.
گفتنی است لیست قیمت خدمات و اجرت تعمیرات بر روی سایت ایساکو به آدرسwww.isaco.ir قابل مشاهده است.